۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴
 ظرفیت همکاری زیادی بین دو کشور ایران و برزیل وجود دارد
سفیر برزیل در ایران:

ظرفیت همکاری زیادی بین دو کشور ایران و برزیل وجود دارد

زنجان-سفیر برزیل در ایران،با بیان اینکه بر توسعه روابط ایران و برزیل بسیار جدی هستیم،گفت: ظرفیت همکاری زیادی بین دو کشور وجود دارد و خوشحالم این موضوع را پیگیری می‌کنم.

به گزارش خبرنگار بازار، لودمار گونسالوس، ظهر یکشنبه پس از امضای تفاهم‌نامه با اتاق بازرگانی زنجان در محل استانداری زنجان و در جمع خبرنگاران گفت: در بدو ورود به ایران تلاش ما بر این بود که سطح همکاری دو کشور را افزایش بدهیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با جلسه‌ای که در اتاق بازرگانی زنجان خواهیم داشت، زمینه همکاری بیشتر شناسایی شود،ابراز داشت: دولت‌ها تسهیل‌کننده همکاری‌های تجاری و اقتصادی هستند تا تجار مسیر خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

سفیر برزیل در ایران گفت: تفاهم‌نامه‌ای را امضا کردیم که توسعه تبادل تجاری بین ایران و برزیل صورت گیرد و امروز به صورت جدی هدف و انگیزه امضای این سند همکاری بین اتاق ایران و اتاق مشترک ایران و برزیل صورت گرفت.

گونسالوس تاکید کرد: امیدواریم در سفر بعدی به استان زنجان میوه و ثمره این تفاهم نامه همکاری را شاهد باشیم و دیدار امروز باعث خوشحالی من بود و باعث شد تنوع کالا و مبادی ورودی کالا را بیشتر بشناسم.

وی گفت: هدف امروز ما این است در زنجان با توانمندی‌های این استان آشنا شوم و همان‌طور که آقای استاندار گفتند، ظرفیت همکاری زیادی بین دو کشور وجود دارد و خوشحالم این موضوع را پیگیری می‌کنم و بر توسعه روابط ایران و برزیل بسیار جدی هستیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۳۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha