۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲
۸۵ واحد تولیدی راکد و نیمه‌ راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند
در یکسال اخیر؛

۸۵ واحد تولیدی راکد و نیمه‌ راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: در یکسال اخیر، تعداد ۸۵ واحد تولیدی راکد و نیمه‌ راکد استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند.

علی باستین در حاشیه سی و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: این جلسات در راستای استمرار رسیدگی به مسائل و مشکلات بنگاه‌های تولیدی و تسریع در راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و صنعتی است که با حضور فعالان صنعت و تولید و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: ارائه تسهیلات بانکی، رفع مشکلات بیمه و مالیات، مشکلات زیرساختی، بازاریابی و تسهیل صادرات تولید و ...از مواردی است که در کارگروه رفع موانع تولید استان، بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵ جلسه کارگروه برگزار و مشکلات بیش از ۴۰۰ کارگاه و بنگاه تولیدی، صنعتی و اقتصادی مشکل‌دار، بررسی و تا حد امکان در راستای مرتفع کردن مشکلات آنها اقدامات لازم انجام شده است.

وی ابراز داشت: در مجموع تاکنون ۴۵۰ دستور کار و ۴۲۵ مصوبه برای بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و صنعتی استان داشته‌ایم که پیگیری مصوبات و اجرایی شدن آنها مورد تاکید قرار دارد.

باستین تصریح کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال جوانان بومی استان بوشهر باید حوزه صنعت و تولید را تقویت کنیم و به هر میزان که واحدهای تولیدی از رکود خارج شوند، قطعا وضعیت اشتغال بهبود می‌یابد.

وی اضافه کرد: رفع مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد استان بوشهر از اولویت‌های اساسی حوزه اقتصادی استان به شمار می‌رود و در یکسال اخیر بیش از ۸۵ واحد در استان بوشهر به چرخه تولید برگشته‌اند.

کد خبر: ۱۹۳٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha