۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
خرید مرغ از تولیدکنندگان با نرخ ۱۴۵۰۰ تومان توسط پشتیبانی امور دام
رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران خبر داد

خرید مرغ از تولیدکنندگان با نرخ ۱۴۵۰۰ تومان توسط پشتیبانی امور دام

در نشست مشترک رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون با مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، اعلام شد مرغ ۱۴۰۰تا۱۶۰۰ گرمی با نرخ ۱۴۵۰۰ تومان از تولیدکنندگان خرید و به بازارهای صادارتی روانه شود.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تعاون ایران، ارسلان قاسمی رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تعاون ایران با بیان این مطلب، گفت: با توجه به بحران کرونا و تبعات آن در تمام بخش های اقتصادی، صنعت مرغداری نیز از قائله مستثنی نبوده و کاهش مصرف و به تبع آن کاهش قیمت مرغ در بازارها را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: در نتیجه آن، تولیدکنندگان که با توجه به قیمت تمام شده و کاهش قیمت مرغ در بازار، ادامه تولید را متاثر می سازد.

قاسمی با اشاره به اینکه مرغ تولیدی که وزنی در حدود ۱۶۰۰ گرم  دارد، برای صادرات مناسب است، ابراز داشت: در نشست مشترکی که با مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام، بود، اعلام شد که این شرکت در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تقویت بازارهای صادراتی و تنظیم بازار داخلی و حمایت از جهش تولید و صرفه جویی ارزی خرید مرغ ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ گرم را با نرخ ۱۴۵۰۰ تومان در دستور کار قرار داده است.

وی در تشریح این مهم گفت: این نرخ می تواند رونق تولید را به همراه داشته و امید تازه ای به تولید کنندگان در راستای ادامه تولید ایجاد کند.

کد خبر: ۱۹٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha