۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
آزادسازی صادرات مرغ و تخم مرغ در استان ایلام
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس خبر داد؛

آزادسازی صادرات مرغ و تخم مرغ در استان ایلام

ایلام-رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از آزادسازی صادرات مرغ و تخم مرغ در استان ایلام خبر داد و گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد با این مسئله مخالفت کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جواد عسکری صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان فرماندهان سپاه ایلام در محل هتل زاگرس شهر ایلام اظهار کرد: در این سفر راه اندازی مرکز تخصصی تحقیقات بلوط در استان ایلام با توجه به دارا بودن پوشش گسترده جنگلی بلوط مصوب شد و آن‌را دنبال خواهیم کرد و همچنین از طرح‌های دامپروری که ارائه بشود استقبال و برای اجرای آنها اعتبار اختصاص می‌دهیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس عنوان کرد: طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری خوبی در دهلران اجرا شده است و نتایج خوبی بدنبال داشته و ما آمادگی داریم برای تسری آنها به سایر شهرهای ایلام کمک کنیم.

وی گفت: یکی از مصوبات امروز ما در ایلام آزادسازی صادرات مرغ، تخم مرغ و دام سبک هست و تاکید کردیم هیچ دستگاهی حق ندارد با این امر مخالفت کند.

عسکری عنوان کرد: توسعه گشت گلخانه‌ای به میزان ۳۰۰ هکتار بایستی در استان ایلام اجرایی شود و برای این کار به افراد بیکار و فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی وام پرداخت خواهد شد.

وی گفت: امنیت غذایی یکی از مهمترین مولفه‌های هر کشور است که جنگ اوکراین بخوبی آن‌را نشان داد.

وی تصریح کرد: در حوزه قانونگذاری و بروز کردن قوانین کشاورزی اقدامات خوبی در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است اما همچنان در حوزه اجرا دارای مشکل جدی هستیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha