۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
فعالیت ۲۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور در بوشهر| ۵۵۰ شغل جدید ایجاد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فعالیت ۲۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور در بوشهر| ۵۵۰ شغل جدید ایجاد شد

بوشهر- باستین معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر از فعالیت ۲۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور در استان بوشهر خبر داد و گفت: در سال جاری تاکنون ۵۵۰ شغل جدید توسط دانش بنیان‌ها ایجاد شده است.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و فناور از اولویت‌های استان بوشهر است که در این مسیر اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: دانشگاه خلیج فارس و پارک علم و فناوری خلیج فارس در راستای حمایت از مجموعه‌های دانش بنیان و فناور استان بوشهر در یکسال اخیر اقدامات زیربنایی خوبی انجام داده‌اند و بحمدالله نتایج قابل قبولی نیز گرفته‌ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲۱۰ شرکت دانش بنیان و فناور در سطح استان بوشهر فعال هستند که شامل ۱۵۵ شرکت فناورانه، ۵۰ شرکت دانش بنیان و ۵ شرکت صنایع خلاق هستند.

باستین تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه بیش از ۵۵۰ شغل توسط شرکت‌های دانش بنیان و فناور در سطح استان بوشهر ایجاد شده که انتظار داریم تا پایان امسال به ۱۰۰۰ شغل افرایش پیدا کند.

وی اضافه کرد: تولیدات شرکت‌های دانش بنیان و فناور در حوزه‌های نفت و گاز و پتروشیمی و صنایع دریایی و سایر حوزه‌ها به فروش می‌رسد و درآمدزایی لازم را ایجاد کرده است.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha