۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
اولین فن بازار پوشاک بانوان چله شو در مازندران برپا می شود
در گفتگو با بازار؛

اولین فن بازار پوشاک بانوان چله شو در مازندران برپا می شود

ساری- مهدی زاده، دبیر اولین بازار پوشاک مازندران گفت: اولین فن بازار پوشاک با رویکرد نوآورانه در حوزه پوشاک بانوان پایان آذر ماه همزمان با چله شو در استان برگزار می شود.

رمضان مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار بازار خواستار نقش‌آفرینی بیشتر اتحادیه پوشاک و خیاطان ادارات شهرستانی صمت، آموزش و پرورش و دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در این رویداد فن‌بازار پوشاک شد.

وی اظهار کرد: اولین فن‌بازار پوشاک مازندران با رویکرد طرح نوآورانه در حوزه پوشاک بانوان اعم از مجلسی، اجتماع و مشاغل روزهای ۲۸ آذرماه الی دوم دی‌ماه در نمایشگاه بین‌المللی نیاوران همزمان با نمایشگاه بزرگ چله شو در این مرکز برگزار می‌شود.

وی افزود: تا کنون استقبال خوبی از حضور نوآوران حوزه پوشاک، از سوی اتحادیه‌ها، آموزشگاه‌ها، دانشگاه فنی حرفه‌ای صورت گرفته است و در حال نام نویسی شرکت‌کنندگان هستیم.

مهدی‌زاده با بیان اینکه این جشنواره در راستای شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های پوشاک استان، برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری مسابقات طراحی و چند کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه برندسازی، دیجیتال مارکتینگ و بسته بندی، آشنایی با نقوش مازندران، خلاقیت در طراحی لباس، بولاژ و کالکشن‌خوانی از دیگر خدمات این فن‌بازار و فرصت خوبی برای بهره‌گیری دانش‌آموزان هنرستانی، دانشجویان فنی‌و حرفه‌ای و فعالان حوزه پوشاک است.

دبیر برگزاری اولین فن‌بازار پوشاک مازندران، با بیان اینکه این جشنواره از سوی مدیر کل بانوان و خانواده استانداری مازندران و با همکاری دستگاه‌ای اجرای و دبیری جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha