۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
پرداخت ۱۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا در منطقه سیستان 
رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پرداخت ۱۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزا در منطقه سیستان 

زاهدان- رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای طرح های اشتغالزای بخش کشاورزی در منطقه سیستان پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، سید محمد رضا سیدحسینی در نشست قرارگاه غدیر که با حضور استاندار در محل سالن اجتماعات استانداری، برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه سیستان و عدم آورد رودخانه هیرمند و تداوم خشکسالی ها در منطقه به منظور ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای بهره برداران بخش کشاورزی ۲۲ طرح در مجموعه بخش کشاورزی پیش بینی شده است.

رئیس جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، گفت: این طرح ها در زیر بخش های تولیدات گیاهی و دامی، آب و خاک، ترویج، صنایع کشاورزی، دامپزشکی و شیلات با افق ایجاد اشتغال زایی برای ۸ هزار و ۱۳ نفر در قرارگاه غدیر به تصویب رسید.

سید الحسینی افزود: تاکنون برای طرح هایی همچون احداث گلخانه های خانگی، خانه باغ، کشت و توسعه گیاهان دارویی، تولید علوفه، پرورش مرغ بومی، شترمرغ و دام سبک و سنگین بیش از ۱۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل منابع اعتباری سازمان جهاد کشاورزی، سپاه، بنیاد برکت، کمیته امداد و خط اعتباری و تبصره ۱۸ به متقاضیان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون برای ۳ هزار و ۶۳۶ طرح، مجوز صادر و براساس میزان طرح های اجرای شده برای ۲ هزار و ۸۱۴ نفر شغل ایجاد شده است.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha