۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود/ تردد کشتی‌های بزرگ
استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود/ تردد کشتی‌های بزرگ

بوشهر - استاندار بوشهر از توسعه زیرساخت‌های بندری استان خبر داد و گفت: مدیران استان بوشهر به عرصه تولید نگاه توسعه‌محور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: تقویت تولید به عنوان یکی از برنامه‌های بسیار مهم در دستور کار است و حمایت لازم از این بخش انجام می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز فعالان اقتصادی در راستای گسترش تولید بیان کرد: مدیران استانی باید نگاه توسعه‌محور برای حل مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استان داشته باشند.

استاندار بوشهر ادامه داد: کارگروه بررسی، ارزیابی و نظارت بر اجرای مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به منظور بررسی مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی تشکیل می‌شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای بهبود وضعیت فضای کسب و کار در استان افزود: برای رفع مشکلات تولیدکنندگان استان نشست‌های مسئولان و فعالان بخش خصوصی به صورت مستمر برگزار می‌شود.

گراوند با تقدیر از خدمات ماندگار جامعه پزشکی و فعالان حوزه سلامت در عرصه مقابله با کرونا ادامه داد: اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی استان هم برای مقابله با کرونا نیز تلاش گسترده و قابل تقدیری داشتند.

کد خبر: ۱۹٬۳۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha