۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
توزیع ۶۸۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله
مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس اعلام کرد

توزیع ۶۸۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله

اتابک، مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان، از توزیع ۶۸۰ هزار تن سیمان رایگان برای بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله از سوی این بنیاد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بنیاد مستضعفان، محمد اتابک با اشاره به آمار سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی مناطق سیل زده و زلزله زده گفت: با توجه به سیاست حمایتی بنیاد مستضعفان برای کمک رسانی به بازسازی مناطق سیل زده، زلزله زده و آسیب دیده در حوادث طبیعی، جمع سیمان اهدایی این بنیاد برای بازسازی این مناطق آسیب دیده به بیش از ۶۸۰ هزار تن رسید.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش ها از تجمیع آمارها تا ۲۱ اردیبهشت امسال، میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل زده استان های گلستان، خراسان شمالی، مازندران، لرستان و ۱۵ استان دیگر به حدود ۳۷۹ هزار تن رسید.

اتابک ادامه داد: همچنین میزان سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق زلزله زده نیز تا ۲۱ اردیبهشت، بیش از ۳۰۰ هزار تن بوده است.

مدیرعامل هلدینگ کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان اضافه کرد: ۶۸۰ هزار تن سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان برای بازسازی این مناطق در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته تا در مناطق آسیب دیده از سیل و زلزله توزیع شود.

کد خبر: ۱۹٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha