۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
۴۰ درصد کارگاه‌های تولیدی ایلام تعطیل یا نیمه فعال هستند
استاندار ایلام:

۴۰ درصد کارگاه‌های تولیدی ایلام تعطیل یا نیمه فعال هستند

ایلام - استاندار ایلام از تعطیلی و نیمه فعال بودن ۴۰ درصد کارگاه‌های تولیدی استان خبر داد و گفت: باید برای رفع موانع تولید در استان تلاش بیشتری انجام داد.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه  در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی ایلام که به‌صورت ویدئو کنفرانس در استانداری برگزار شد، به تعطیلی و نیمه فعال بودن ۴۰ درصد کارگاه های استان واکنش نشان داد و گفت: به رغم شرایط خاص کشور این امر پذیرفتنی نیست با وجود این مشکلات همه چیز را مطلوب نشان بدهیم بلکه باید مسائل و مشکلات را به صورت تخصصی بررسی کرد و هرجایی مشکل هست از تمام ظرفیت ها برای حل آن مشکل استفاده شود.

استاندار ایلام در ادامه با طرح این سئوال که آیا نیازی به بررسی مسائل و مشکلات برخی شهرک های صنعتی در استان که نیمه فعال و یا تعطیل هستند، نیست، تاکید کرد: وقتی مشکل هست، وقتی موضوعی هست نگوییم همه چیز نرمال است و مسئله ای نیست، اصلا فلسفه حضور ما به عنوان مسئول شناسایی و بررسی مسائل و رفع موانع و مشکلات است.

وی با اشاره به گزارش برخی مدیران از عدم موضوع و مشکل در حوزه کاری خود گفت: این درحالی است که پیامک هایی از طرف مردم در همان حوزه دریافت کرده ام که با گزارش ارائه شده مدیر مربوطه تفاوت دارد.

سلیمانی دشتکی افزود: امروز پروژه های مهم و تعیین کننده ای چون پتروشیمی های مهم مهران، هلیلان و دره شهر، بنزین پیرولیز و طرح های بزرگ حوزه آب و خاک و کشاورزی چون سامانه گرمسیری و طرح های مهم زیر ساخت جاده ای چون آزاد راه های پل زال، چیلات و دهلران نجف اشرف و حمیل ایلام کربلا در دستور کار و تحت اقدام است که مدیران مربوطه بایست به جدیت دنبال کنند.

وی بیان کرد:  سرمایه گذاری ۴۹ هزار میلیارد تومانی و رشد بالای ۲۰۰ درصدی سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری به ۸.۳ درصد و احیاء و فعال سازی قریب ۱۰۰ واحد تولیدی در ظرف دو و نیم سال قابل تقدیر و کم نظیر است اما این بدین معنا نیست که دیگر مشکلی نداریم و بیکاری وجود ندارد و واحدهای تولیدی مشکل ندارند.

کد خبر: ۱۹٬۲۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha