۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
دلار ۱۷۲۵۰/سکه ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با بازار عنوان کرد

دلار ۱۷۲۵۰/سکه ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان شد

کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: افزایش ۲۸۰ تومانی قیمت دلار در بازار آزاد و افزایش دو دلاری نرخ اونس در بازار جهانی منجر به بالارفتن نرخ انواع سکه و طلا شد.

محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازار جهانی با افزایش دو دلاری نسبت به روز قبل به ۱۷۰۲ دلار و نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش ۲۸۰ تومانی نسبت به روز قبل به ۱۷ هزار و ۲۵۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با نرخ شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که نسبت به روز گذشته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را نشان می دهد. همچنین قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته با قیمت هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان خرید و فروش می شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه با افزایش ۱۳۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان رسید.

این فعال صنفی خاطرنشان کرد: امروز هر قطعه ربع سکه همانند روز گذشته یک میلیون تومان است.

کشتی آرای اظهار کرد: امروز هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با نرخ ۶۹۱ هزار و ۴۰۰  تومان به فروش می رسد که این رقم نسبت به روز گذشته افزایش ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومانی در نرخ فروش هر گرم طلای خام را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۹٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha