۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
جذب ۹۲ میلیارد ریال اعتبار در حوزه کاهش تلفات برق استان همدان
معاون توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد:

جذب ۹۲ میلیارد ریال اعتبار در حوزه کاهش تلفات برق استان همدان

همدان - معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق همدان از جذب ۹۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال اعتبار در حوزه اصلاح بهینه، توسعه و احداث و کاهش تلفات طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، وحید سعیدی گفت: سال گذشته در حوزه اصلاح بهینه، توسعه و احداث و کاهش تلفات ۹۲ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال جذب اعتبارات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اجرای پروژه کاهش تلفات منطقه یک ملایر با اعتبار ۵۷ میلیارد ریال گفت: این پروژه در راستای اصلاح شبکه‌های مناطق آلوده به برق غیر مجاز، اصلاح شبکه‌های فرسوده، رفع حریم و رفع ضعف ولتاژ شبکه، اصلاح لوازم اندازه‌گیری مشترکین و کاهش حوادث در مناطق فوق انجام شد.

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق همدان افزود: احداث ۲.۵ کیلومتر روشنایی معابر در شهر همدان و روشنایی بلوار اعتمادیه به طول ۶۴۰ متر با مشارکت شهرداری نیز از دیگر اقدامات اجرایی بود.

سعیدی عنوان کرد: احداث شبکه برای فروش انشعاب به متقاضیان روستایی به میزان ۱۸ میلیارد ریال، اصلاح فیدرهای بحرانی شهرستان ملایر به میزان ۱۲ میلیارد ریال و اصلاح شبکه‌های روستایی و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار به میزان ۱۰ میلیارد ریال از دیگر اقدامات بود.

وی از جذب اعتبارات تملک استانی به مبلغ ۶ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریال خبر داد و گفت: این امر نیز به منظور اصلاح شبکه‌های مناطق محروم روستایی و همچنین تأمین بهتر روشنایی معابر صورت گرفت.

معاون مهندسی و تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان بیان داشت: تأمین روشنایی گیان نهاوند با اعتبار سه میلیارد ریال از اعتبارات استانی نیز اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۹٬۲۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha