۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
راهکارهای جبران کسری بودجه؛ از مولدسازی دارایی‌های دولت تا کاهش هزینه‌ها
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

راهکارهای جبران کسری بودجه؛ از مولدسازی دارایی‌های دولت تا کاهش هزینه‌ها

پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی مولدسازی دارایی دولت و کاهش هزینه های مصرفی ادارات را از جمله راهکارهای جبران کسری بودجه برشمرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره کسری بودجه، گفت: اگرچه هنوز وضعیت بودجه شفاف نیست اما کسری بودجه در سال جاری قطعی خواهد بود، باید با راهکارهای مناسب به دنبال تطبیق شرایط کشور با وضعیت بودجه بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مولدسازی دارایی های دولت را یکی از راهکارهای جبران کسری بودجه دانست و افزود: باید از هزینه‌های کشور کاست تا بتوان بخشی از کمبود منابع را جبران کرد، اگر تمامی ادارات در هزینه های خود صرفه جویی کنند می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدگنندگان، اظهار کرد: باید علاوه بر تقویت فعالان اقتصادی، بنگاه های علمی و کارشناسی و واحدهای تولیدی، هزینه های دولت را کاهش داد تا بتوان جوابگوی نیازهای کشور بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه دولت با هدف تامین هزینه‌های جاری دارایی‌ها را در بورس عرضه می کند، ادامه داد: بعید است، زیرا در حال حاضر ساختار کشور به گونه ای است که مردم ترجیح می دهند، نقدینگی خود را در  بورس سرمایه گذاری کنند، زیرا به زعم آنها بورس بازار مطمئنی است.

کد خبر: ۱۹٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha