۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳
اجرای مصوبات ستاد تسهیل روند مطلوبی گرفته است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای مصوبات ستاد تسهیل روند مطلوبی گرفته است

اهواز- عموری، رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: طی ماه‌های اخیر، عملکرد این ستاد با شرایط بهتری همراه شده که می تواند زمینه‌ای برای رفع هرچه بهتر مشکلات بخش خصوصی باشد.

شهلا عموری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به برگزاری ستاد گارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان، اظهار کرد: فرآیندهای اجرایی برای عملیاتی شدن مصوبات این ستاد استانی روند جدی‌تری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه برابر با قانون همه دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات این ستاد هستند، گفت: با توجه به دستورات نماینده عالی دولت در خوزستان مبنی بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات این ستاد، همواره بررسی مستمر عملکرد دستگاه های مربوطه برای رفع موانع بخش خصوصی لازم است‌.

عموری تصریح کرد: ستاد تسهیل استان و همچنین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان در مورد تامین مواد اولیه صنایع پایین دست استان مصوبات مشترک و مشابهی دارند.

وی افزود: در تلاش هستیم تا ساز و کار لازم به منظور اختصاص سهمیه مواد اولیه از صنایع بزرگ خوزستان به واحدهای پایین دست، تهیه و تدوین شود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز یادآورشد: در صورت تامین سهمیه مورد نیاز این واحدها، قطعا فرصت‌های شغلی موجود حفظ و زمینه تشکیل زنجیره ارزش تولید فراهم می‌شود.

لازم به ذکر است، در نشست اخیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان، استاندار خوزستان بر پشتیبانی از واحدهای تولیدی برای جلوگیری از تعطیلی تاکید کرد.

در این نشست مسائل و مشکلات مربوط به شرکت‌های مختلف از جمله فولاد شادگان و فولاد هفت تپه با بانک‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان بررسی شد. علاوه بر این بدهی‌های معوق شرکت فولاد شادگان به شرکت گاز تقسیط شد.

در ادامه نیز، مشکلات سایر شرکت‌های مواد غذایی، آجرسازی و سیمان نیز در این نشست بررسی شد و تصمیمات لازم در راستای رفع مشکلات آن‌ها اتخاذ شد.

کد خبر: ۱۹۲٬۱۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha