۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰
روایت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از وضعیت کلیات برنامه هفتم، تدوین بودجه ۱۴۰۲ و تغییرات دولت

روایت معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از وضعیت کلیات برنامه هفتم، تدوین بودجه ۱۴۰۲ و تغییرات دولت

معاون رئیس جمهور در امور مجلس اظهار داشت: بودجه در دستور کار دولت است و بلافاصله پس از آن برنامه هم در دستور کار قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سید محمد حسینی، بودجه در دستور کار دولت است و بلافاصله پس از آن برنامه هم در دستور کار قرار می گیرد، یعنی سازمان برنامه و بودجه کار خود را انجام داده است و باید این ها در دولت هم مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: آنچه که برنامه و بودجه آماده می کند به طور طبیعی در هیئت دولت ممکن است با اصلاحاتی همراه شود و ما منتظریم هر دوی این ها به نتیجه برسد و سپس در مجلس هم با دقت و حساسیتی که نمایندگان دارند نهایی شود.

حسینی تصریح کرد: بودجه در حال بررسی است و بلافاصله برنامه در دستور کار دولت قرار می گیرد، ظاهرا تفاهم شده چون کلیات برنامه مشخص است و بودجه‌ی نوشته شده، ابتدا بودجه نهایی می شود و پس از آن برنامه بررسی می شود.

وی در خصوص برخی گمانه زنی ها در مورد تغییرات در دولت گفت: سخنگوی دولت در این باره صحبت کرده اند و جزئیات را باید ایشان مطرح کنند البته یکی از این موارد وزیر راه است که به مجلس معرفی شد همچنین در سطح استانی و ملی نیز مواردی خواهد بود، رئیس جمهور هم اعلام کردند اگر ضعف هایی وجود داشته باشد که به کارآمدی دولت آسیب بزند همه می توانند نظرات خود را بگویند و خود دولت هم ارزیابی هایی دارد تا هرجا مصلحت کشور ایجاب کند تغییراتی انجام شود.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha