۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
۲۳۰ هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شدند
در گفتگو با بازار؛

۲۳۰ هکتار از باغات مازندران شناسنامه‌دار شدند

ساری- محمدی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی مازندران گفت: تاکنون ۲۳۰ هکتار از باغات استان برای ارتقای سلامت تولید و صادرات شناسنامه‌دار شدند.

علی محمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بسته بودن دفتر نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی، اظهار داشت: قرار شد تا تشکیل مرکز جدید، فرایند پیگیری کارها و امور مربوط در شهرستان های همجوار صورت گیرد.

وی با اظهار این که انتقال و ارائه خدمات در شهرستان های همجوار طبق دستورالعمل صورت می گیرد، گفت: تلاش می شود در اسرع وقت دفتر جدید نظام مهندسی کشاورزی در سوادکوه شمالی تشکیل شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران دریاره کد گواهی ارتقای سلامت برای شناسنامه دارشدن محصولات باغی و کشاورزی افزود: تاکنون هزار و ۳۰۰ هکتار برای دریافت کد ثبت نام و برای ۲۳۰ هکتار از باغات گواهی صادر شده است.

محمدی ادامه داد: در استان مازندران به دلیل شرایط خاص و مازاد تولید برای صادرات محصولات کشاورزی، دریافت گواهی ارتقای سلامت الزامی است و شناسنامه دار شدن باغات برای دریافت این کد لازم است.

وی یادآور شد: اطلاعات فنی و مهندسی توسط کارشناسان و فرایند تولید در سامانه ثبت و ضبط و سبب می شود تا مصرف کننده در کشور هدف با این فرایندها آشنا شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha