۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده ایلام جذب شد
استاندار ایلام:

۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده ایلام جذب شد

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۷۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای مناطق سیل زده ایلام جذب شده است، گفت: این اعتبار در بخش های مختلف هزینه شده است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی عصر سه شنبه در نشست ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان در قبال سیل سال گذشته اعتبار وارد شده است.

وی ادامه داد: از این میزان حدود ۲۹۱ میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی، ۱۸۱ میلیارد تومان بصورت بلاعوض و قریب ۲۶۵ میلیارد نیز به صورت تسهیلات ارزان قیمت به سیل زدگان ارائه شد و این یک حرکت جهادی و انقلابی و ارزشمند در آن شرایط خاص بود.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن انتقاد از کارشکنی برخی دستگاه ها در این رابطه گفت: نقاط ضعف و قوت امور مدیریتی در شرایط بحران را باید در ظرف زمانی و مکانی خاص خود مورد توجه و قضاوت قرار داد.

وی بر حفظ امنیت کاری مدیران تاکید کرد و افزود: مدیران باید توان و شهامت کار کردن را داشته باشند اما اگر مدیری از جایگاه خود سوء استفاده کرد حتما باید برخورد کرد ولی دلیل تراشی که مانع انجام کارهای درست و قانونی شود خوب نیست.

استاندار ایلام با اشاره به دستاوردهای خوب انجام شده ظرف دو، سه سال اخیر گفت: البته این دستاوردها خدمات نظام در استان است که باید منصفانه در مورد آن قضاوت کرد.

وی تلاش های صورت گرفته در سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، کاهش بیکاری و تحول در زیرساخت های راه، آب و خاک و نفت و پتروشیمی و ... در استان را کم نظیر عنوان کرد و گفت: در این بین ندیدن این خدمات و بجای آن بولد کردن یک شاخص به قصد زیر سئوال بردن دیگر خدمات انجام شده درست نیست.

کد خبر: ۱۹٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha