۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۱۴ هزار میلیارد ریال وام رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد
سرپرست سازمان صمت سمنان:

۱۴ هزار میلیارد ریال وام رونق تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان - سرپرست صنعت معدن و تجارت سمنان از پرداخت ۱۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب ویژه رونق تولید و همچنین تبصره ۱۸ برنامه توسعه و اشتغال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل صبح چهارشنبه در دویست و بیست و چهارمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تلاش های خوبی در سطح استان برای رونق تولید صورت گرفته است، بیان کرد: بالغ‌بر ۱۴ هزار و ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات به واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت‌شده است، افزود: ۴۱۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی این وام‌ها را دریافت کرده اند.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۸ و بند الف تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال توانسته باعث اشاعه اشتغال و همچنین تولید در استان شود، باین کرد: خوشبختانه شاهد رفع مشکلات بسیاری از واحدهای تولیدی در استان بوده ایم.

تشنه دل درباره تفکیک وام های اعطا شده از رونق تولید و تبصره ۱۸ گفت: ۲۴۱ واحد به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بهین یاب و رونق تولید را دریافت کرده اند و سهم تبصره ۱۸ برنامه تولید و اشتغال از تسهیلات پرداختی در استان ۱۷۱ واحد نیز به ارزش سه هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر: ۱۹٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha