۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
عبور موفق از چالش ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی با حضور وزیر توانمند و اجرایی
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد

عبور موفق از چالش ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی با حضور وزیر توانمند و اجرایی

بدری، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: برنامه ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال با چالش جدی مواجه بوده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، صدیف بدری، در رابطه با شاخص های انتخاب وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی در شرایط فعلی نیازمند حضور فردی توانمند، با تجربه، تصمیم گیر و اجرایی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برنامه ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی طی چهار سال با چالش جدی مواجه است. اگر رئیس جمهور برای تصدی وزارت‌خانه راه و شهرسازی فرد توانمندی را معرفی کند، مجلس نیز از انتخاب وی استقبال خواهد کرد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین با تاکید بر اینکه وزارت راه نیازمند فردی با توانمندی‌های اجرایی در حوزه راه و مسکن است، اظهار کرد: به برخی وزارت خانه های دولت سیزدهم حتی استانداری‌ها این ایراد وارد است که مدیران از خارج از بدنه وزارتخانه ها انتخاب شدند و برخی انتصابات با رنگ و بوی رفاقت بوده که در عملکرد آن مجموعه‌ها نیز موثر بوده لذا وزیر جدید راه و شهرسازی باید به این مهم توجه داشته باشد و از نیروهای مختصص در داخل مجموعه‌ها استفاده کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی، وزارتخانه‌ای وسیع با حوزه کاری بسیار گسترده است و همواره بحث‌هایی در خصوص تفکیک این مجموعه مطرح شده اما بنده متعتقدم اگر رئیس جمهور مدیری اجرایی و توانا انتخاب کند دیگر نیازی به تفکیک این وزارتخانه‌ها هم نخواهد بود.

کد خبر: ۱۹۱٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha