۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
طرح‌های گردشگری استان سمنان ۱۲۰۰ شغل ایجاد خواهند کرد
سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان سمنان:

طرح‌های گردشگری استان سمنان ۱۲۰۰ شغل ایجاد خواهند کرد

سمنان - سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی سمنان، گفت: ۲۵ طرح با مشارکت بخش خصوصی در سطح استان اجرا و یک هزار و ۲۰۰ شغل ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهریان ظهر سه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، با اشاره به اجرای ۲۵ طرح در حوزه گردشگری، بیان کرد: این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی انجام می شود.

وی افزود: سرمایه گذاری این طرح ها رقمی معادل ۶۱۷ میلیارد تومان است که با تکمیل آن‌ها شاهد ایجاد یک هزار و ۲۰۰ شغل خواهیم بود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری میراث فرهنگی سمنان با اشاره به درخواست سرمایه گذاری بر روی پنج طرح گردشگری جدید در سطح استان بیان کرد: این طرح ها در فروردین ماه ۹۹ در سامانه ویژه سرمایه گذاری در میراث فرهنگی سمنان به ثبت رسیده است.

طاهریان با بیان اینکه در صورت ارائه موافقت اصولی می توانیم شاهد اجرای این طرح ها باشیم، بیان کرد: این طرح ها دارای اشتغال خوبی نیز در سطح استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری پروژه هایی مانند هتل سنتی، مجتمع گردشگری، هتل، سفره‌خانه و واحد اقامتی و پذیرایی در سطح استان اجرا می شود، گفت: داوطلبان برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری می توانند به نشانی www.my.ichto.ir  مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۹٬۱۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha