۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
مشکلات شهرک صنفی خلیج فارس مهدی‌شهر برطرف شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

مشکلات شهرک صنفی خلیج فارس مهدی‌شهر برطرف شود

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار رفع مشکلات و موانع ساخت و توسعه شهرک صنفی خلیج فارس مهدی‌شهر در سال جهش تولید شد.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری ظهر سه شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی خلیج‌فارس مهدی‌شهر به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه در سال مزین به جهش تولید می‌بایست از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه اقتصادی و تولیدی و همچنین فعالیت‌های صنفی بهره برد، بیان کرد: امروز ضرورت دارد که مشکلات شهرک صنفی خلیج فارس مهدی‌شهر برطرف شود.

وی مهدی‌شهر را یکی از مستعدترین شهرستان‌های استان سمنان در زمینه فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی دانست و ابراز کرد: با همدلی می‌توان شاهد برطرف کردن مسائل، موارد، کاستی‌ها و کمبودهای پیرامون شهرک صنفی بود.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه در نشست و جلسات مختلف پیگیری برای مشکلات این شهرک صنفی صورت گرفته است، بیان کرد: می توان این مژده را به مردم بدهیم که که با رفع مشکلات و نواقص پیرامون شهرک صنفی خلیج‌فارس، شاهد شروع فاز اجرایی این شهرک خواهیم بود.

فخری با بیان اینکه برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی عمومی باید پیگیری‌های مرتبط با رفع موانع پیش روی این شهرک با قید فوریت و به صورت ویژه ادامه داشته باشد، گفت: ضرورت دارد که به صورت جدی و فوری مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.

کد خبر: ۱۹٬۱۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha