۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
فقط ۳۰ درصد از برنامه ششم توسعه در کرمانشاه محقق شده است
استاندار کرمانشاه:

فقط ۳۰ درصد از برنامه ششم توسعه در کرمانشاه محقق شده است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت انجام کار کارشناسی در اجرای پروژه‌ها، گفت: فقط ۳۰ درصد از برنامه ششم توسعه در کرمانشاه محقق شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه که با حضور با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران عضو برگزار شد به رکود چندین ساله پروژه قطار شهری کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور این پروژه مطرح شد و آیت الله رئیسی بر تکمیل آن به شکل ویژه تاکید کردند.

وی افزود: با پیگیری‌ها و تأمین مالی یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی که در سفر استانی رئیس جمهور صورت گرفت هفته آینده عملیات ریل‌گذاری این پروژه مهم آغاز می‌شود و این پیگیری‌ها را تا اتمام طرح ادامه خواهیم داد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به انعقاد قرارداد حفر ۲ هزار و ۳۰۰ متر تونل فاز دوم قطار شهری کرمانشاه، تصریح کرد: در فاز دوم هم که از میدان آزادی تا میدان فردوسی ادامه دارد یک هزار و ۸۰۰ متر تونل حفر شده و حفر ۲ هزار و ۳۰۰ متر دیگر هم بزودی آغاز و در یک قرارداد ۲ ساله تکمیل می‌شود.

امیری مقدم برنامه ریزی های دقیقه نودی را یکی از عوامل عقب افتادگی استان کرمانشاه دانست و گفت: قرار گرفتن طرح‌ها و پروژه‌های دارای اولویت استان در قالب برنامه هفتم توسعه کشور یکی از اولویت‌های مهم است که نیازمند مشارکت دستگاه‌ها در فرصت باقی مانده است.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha