۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸
 پاسخ ماسک به تهدیدهای اپل

 پاسخ ماسک به تهدیدهای اپل

ماسک پس از این ادعا که اپل تهدید به مسدود کردن توییتر کرده است، درباره ملاقات با تیم کوک و اتفاقات رخ داده توییت کرد.

به گزارش بازار، ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، در میان طوفان گمانه‌زنی‌هایی که توسط توئیت‌های ماسک در مورد تهدید اپل برای مسدود کردن توییتر به راه افتاد، توییت‌هایی درباره ملاقات خود با تیم کوک، مدیرعامل اپل منتشر کرد.

ماسک با انتشار کلیپی در صفحه رسمی توییتر خود نوشت: از شما (تیم کوک) متشکرم که مرا به یک تور خوب در دفتر مرکزی اپل بردید...

ماسک ادامه داد: گفتگوی خوبی بود. از جمله اینکه سوءتفاهم در مورد احتمال حذف توییتر از اپل استور را برطرف کردیم. واضح بود که اپل هرگز به انجام این کار فکر نکرده بود.
گزارش شده است که ماسک در توییت‌های قبلی که اپل و مدیرعامل آن را به دلیل اقدامات ادعایی که می‌تواند کسب‌وکار توییتر را تضعیف کند، گفته بود: «اپل همچنین تهدید کرده بود که توییتر را در اپ استور خود مسدود می‌کند، اما دلیل آن را به ما نمی‌گوید».

ماسک در توییت قبلی خود ادعا کرد که اپل عمدتا تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است. او در اشاره‌ای آشکار به تمایل اعلام شده اش برای ترویج ایده آزادی بیان در این پلتفرم گفت: «آیا آن‌ها از آزادی بیان در آمریکا متنفرند؟»

و او در توییت دیگری خطاب به تیم کوک، مدیرعامل اپل گفته بود: «معلوم نیست اینجا چه خبر است؟».
ماسک همچنین از اپل انتقاد کرد و مدعی شد که درگیر "سانسور" است و خواستار آن شد که هزینه تراکنش ۳۰ درصدی که اپل از توسعه دهندگان برنامه‌های بزرگ می‌گیرد در اپ استور این شرکت لحاظ شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha