جلسات تخصصی برای بررسی مشکلات مالیاتی اصناف برگزار می‌شود
رئیس فراکسیون اصناف مجلس:

جلسات تخصصی برای بررسی مشکلات مالیاتی اصناف برگزار می‌شود

رئیس فراکسیون اصناف مجلس از برگزاری دو نشست تخصصی میان اصناف و رئیس سازمان امور مالیاتی و دبیر تبصره ۱۸ در خصوص بررسی اختلاف نظر درباره پنجره واحد خدمات الکترونیکی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، شهباز حسن پور بیگلری نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست کمیسیون اقتصادی مجلس با وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاونانش، رئیس اتاق اصناف تهران و جمعی از اصناف گفت: در حال حاضر مهمترین موضوع در حوزه اصناف تعامل دولت با آنها است. لذا روز گذشته جلسه ای در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور مسئولان وزارت اقتصاد برگزار و مسائل مرتبط با اصناف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس با اشاره به تعامل مطلوب وزارت اقتصاد و اصناف افزود: در جلسه مذکور مقرر شد اصناف دو نشست تخصصی با رئیس سازمان امور مالیاتی و دبیر تبصره ۱۸ در خصوص بررسی مشکلات مالیاتی و اختلاف نظر در پنجره واحد خدمات الکترونیکی برگزار و نظر کارشناسی اصناف را در این خصوص شنیده و در تصمیم گیری ها لحاظ کنند. متاسفانه مطالب نادرستی علیه اصناف مطرح شده که پس از برگزاری جلسه مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی با اصناف جهت تبیین مطالب شفاف برای مردم بیان می‌شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha