۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
عرضه ۳۸ خودروی وارداتی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی

عرضه ۳۸ خودروی وارداتی در مزایده الکترونیک اموال تملیکی

مزایده الکترونیکی سراسری شماره ۲۶۳ سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار، سعید غلامی باغی عضو هیئت مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه این مزایده، هشتمین مزایده الکترونیک سازمان اموال تملیکی در سال‌جاری است، گفت: ۳۰ استان کشور در این مزایده مشارکت دارند.

وی بیان کرد: کالاهای ارائه شده در بیش از ۱۴۰۰ دسته‌بندی کالایی شامل سوخت، لوازم و ابزارآلات صنعتی، ماشین آلات راهسازی، لوازم خانگی، کالاهای دیجیتال از قبیل رایانه و تلفن همراه به ارزش افزون بر ۹۰۰ میلیارد تومان عرضه می‌شود.

غلامی افزود: ۳۸ دستگاه خودرو سواری وارداتی باقیمانده از دو مزایده فوق‌العاده قبلی سازمان هم در این مزایده از دو استان بوشهر و خوزستان عرضه و در معرض دید و خرید متقاضیان قرار می‌گیرد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از روز نهم تا ۱۶ آذر با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به نشانی TAMLIKI.IR جزئیات کالاها را مشاهده کنند و به انبارهای سازمان در استان‌های ذی‌ربط مراجعه کرده و کالاها را بازدید کنند.

غلامی گفت: جلسه رمزگشایی مزایده الکترونیک شماره ۲۶۳ در روز ۲۱ آذرماه با حضور اعضای شورای فروش سازمان اموال تملیکی برگزار و برندگان در تارنمای سازمان اعلام می‌شوند.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha