۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
با کسب و کار پیاز به ثروت بی کرانی رسیدم

با کسب و کار پیاز به ثروت بی کرانی رسیدم

سخت برای پول کار می کنند اما پول برای ثروتمندان سخت کار می کند پس اگر می خواهید زندگیتان عوض شود، ریسک کنید و بگذارید پولتان برای شما کار کند.

سخت برای پول کار می کنند اما پول برای ثروتمندان سخت کار می کند پس اگر می خواهید زندگیتان عوض شود، ریسک کنید و بگذارید پولتان برای شما کار کند من ریسک زندگی ام را با ورود تجارت کردم همین ریسک مرا به ثروت بسیاری رساند و در حوزه پیاز تبدیل به یک تاجر سرشناس شدم.

پیاز خام

از جمله خواص آب پیاز خام می توان به مفید و موثر بودنش برای رشد مو اشاره کرد و اینکه برای بسیاری از بیماریها و مشکلات مفید و موثر می باشد.

پیاز برای درمان دیابت، سرطان، تقویت سیستم ایمنی بدن، درمان قارچ و عفونتها از جمله قارچ ناخن و عفونت گوش و غیره، تقویت باروری، بهبود خواب، مبارزه با برخی از مشکلات پوستی نظیر آکنه و غیره مفید می باشد.

همچنین پیاز برای افزایش قدرت باروری در مردان نیز بسیار موثر می باشد و برای تاثیر گزاری بیش تر این امر آب پیاز را با عسل ترکیب می کنند و میل می نمایند.

پیاز برای موی سر نیز بسیار زیاد مفید می باشد از جمله برای شوره سر، افزایش رشد مو، حفظ رنگ مو، از بین بردن سفیدی مو، از بین بردن شپش و غیره.

از فواید ویژه و ارزنده ی پیاز می توانم به این موارد اشاره کرد که پیاز برای پوست، رفع آکنه، درخشنگی و درمات لکه های پوستی موثر است و خواص ضد پیری نیز دارد و کلی خواص دیگر که با مصرف آن می توانید بهره مند گردید.

پیاز سفید

یکی از بهترین آنتی اکسیدانها و ضد عفونی کننده های طبیعی برای بدن پیاز سفید می باشد که علاوه بر خواص ذکر شده بوی خاصی به غذا می دهد و یکی از اصلی ترین چاشنیهای تمام غذاهای ایرانی می باشد.

از پیاز سفید می توان برای سالادها استفاده کرد از جمله سالاد شیرازی و می‌توان از سرخ شده آن برای استفاده در آش رشته، و موارد دیگر که به عنوان پیاز داغ شناخته می شود استفاده کرد پیاز سفید خواص بسیار زیادی دارد که آنتی اکسیدان بودن و ضد باکتری، ضد سرماخوردگی، رفع گلو درد، رفع نفخ معده از جمله خواص آن می‌باشد.

با کسب و کار پیاز به ثروت بی کرانی رسیدم

پیاز قرمز و سفید

تحقیقات بر روی خواص پیاز قرمز و سفید نشان داده است که مواد موجود در آن قادرند با افزایش سرعت خون رسانی به پیاز مو در سلامت رشد مو موثر باشند و علاوه بر این برای درمان شوره سر و نازک شدن مو مناسب هستند.

مواد موجود در آب پیاز برای جلوگیری از شکنندگی و خشکی مو مفید شناخته شده اند و همینطور از سفید شدن زودرس تارهای مو جلوگیری می کنند.

برای درمان طاسی سر یا آلوپسی استفاده از آب و پیازچه توصیه شده است. مقاله های متعددی که در ژورنالهای خارجی منتشر شده اند نشان دهنده تاثیر پیاز در بهبود رشد مو می باشند و آزمایشهای متعدد نشان داده است استفاده از اسانس برای از بین بردن بوی نامطبوع پیاز جهت استفاده موضعی بر خواص آن تاثیر منفی نخواهد داشت.

بعضی از افراد که دچار بیماریهای قارچی پوست سر شده اند با استفاده از آب پیاز در درمان این بیماری موفق گشته اند مواد ضد التهابی و ضد قارچ موجود در پیاز به عنوان یکی از قویترین ضد عفونی کننده ی طبیعی جهان شناخته شده است.

در صورتی که بعد از استفاده از آب پیاز دچار خارش یا قرمزی پوست سر شده اید بهتر است درون حمام از آب سرد برای شستشوی موهای خود استفاده نمایید و به هیچ عنوان بعد از استفاده از ماسک آب پیاز از آب داغ برای شستشوی سر خود استفاده نکنید.

با کسب و کار پیاز به ثروت بی کرانی رسیدم

کد خبر: ۱۹۰٬۸۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha