۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
ثروتی که بال های پرواز من شد

ثروتی که بال های پرواز من شد

گاهی تک تک سلول های بدن شما با چرخه ثروتمندی هماهنگ می شود. تمام جزئیات زندگی شما در یک سو حرکت می کند و آن، کمال و خوشبختی است.

گاهی تک تک سلول های بدن شما با چرخه ثروتمندی هماهنگ می شود. تمام جزئیات زندگی شما در یک سو حرکت می کند و آن، کمال و خوشبختی است. وقتی جرقه ثروت در من زده شد که وارد بازار شال و روسری شدم. در آن زمان مسیر قطار زندگی من تغییر کرد و میخواهم راز این تغییر به سمت ثروت را با شما به اشتراک بگذارم.

شال بچه گانه

هر کدام از مدلهای شال قیمتهای متفاوتی دارند و عواملی بر روی قیمت آنها تاثیر گذار می باشند مثل شال بچه گانه. به طور کلی هرچه طراحی روی شال بیشتر باشد و جنس پارچه آن بهتر باشد آن شال قیمت بالاتری را دارا می باشد.

از طرفی در هر فصل قیمت پوشاک مناسب همان فصل بالاتر است برای مثال در فصل زمستان شال های بافت دارای بالاترین قیمت می باشند. البته در بعضی موارد استثنا هم وجود دارد برای مثال برخی از شال های دخترانه برند بوده و معروفیت ان موجب می شود که این مدل در تمامی فصلهای سال قیمت بالایی داشته باشد.

اکثر خانم هایی که برای فرزند خود شال بچه گانه خریداری می کنند سعی دارند که آن را با دیگر لباسهای او ست کنند همچنین بسیاری از شال ها ست های مادر و دخترانه دارند که امروزه از این مدلها بسیار استقبال می شود.

شال خال خالی

شال های خال خالی عموما جنس پارچه آن ها متغییر است بسته به قیمت شال خال خالی خانم ها از آن استقبال می کنند.

خرید شال خال خالی خیلی راحتر از نمونه های دیگر می باشد چرا که با توجه به قیمت مناسب آن و نوع طرح رنگی که دارد بسیار می تواند مقرون به صرفه باشد.

خرید اینگونه شال خال خالی خیلی راحت انجام می شود و امروزه در هر بازاری و هر مغازه روسری فروشی که بروید نمونه های از شال خال خالی می بینید.

شال های خال خالی با قیمت مناسب تری در بازار یافت می شوند و بستگی به نوع پارچه و نخ بکار رفته در تولید آن متغییر است.

اما باز هم در رقابت با نمونه های وارداتی که تنوع آن ها کم هم نیست تولید شال خال خالی ایرانی خیلی بهتر و با کیفیت تر می باشد.

ثروتی که بال های پرواز من شد

شال جدید

یکی از مهم ترین وسیله هایی که برای زیبایی و شیک بودن خانمها به کار می رود استفاده از روسری می باشد که در جنس های مختلفی مانند: نخی، شال جدید، حریر، شاین، ابریشم، ساتن و غیره به کار رفته است.

روسری اغلب سه یا چهار گوش می باشد که سر و مو را می پوشاند و همچنین از آن میتوان برای کامل کردن استایل هم استفاده کرد.

روسری از گذشته تا به امروز در عرصه ی مد استقبال زیادی شده است. روسریهای نخی از پنبه تشکیل شده اند که از قواره های مختلف مانند قواره بزرگ، کوچک و متوسط تشکیل شده اند.

ثروتی که بال های پرواز من شد

کد خبر: ۱۹۰٬۸۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha