۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
رشد ۴ برابری اسناد زراعی حدنگاری نسبت به سال گذشته
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام کرد

رشد ۴ برابری اسناد زراعی حدنگاری نسبت به سال گذشته

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: صدور اسناد زراعی حدنگاری نسبت به سال گذشته رشد ۴ برابری داشته است.

به گزارش بازار، حسن بابایی درباره تشکیل قرارگاه حدنگاری و پیشرفت حدنگاری در اراضی کشاورزی افزود: امسال با تعامل خوب و سازنده‌ای که با وزارت جهاد و کشاورزی داشتیم و با توجه به جلسات مشترکی که در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی برگزار شد، این تعاملات بیش از گذشته صورت گرفت، بطوری که اسناد زراعی ما در آبان امسال به ۴۵۰ هزار هکتار رسید که نسبت به سال گذشته رشد ۴ برابری را داشتیم.

وی گفت: با توجه به همراهی و هماهنگی خوبی که به عمل آمد و در استان‌ها اقدامات مشترک خوبی بین دستگاه‌های متولی صورت گرفته است، امیدواریم شاهد روند شتابان در این حوزه باشیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: همچنین پیشنهاد خوبی در این خصوص مطرح شد، ما نیازمند یک سند جامع همکاری درباره حدنگاری هستیم، ۱۵ دستگاه و وزارت خانه نیازمند هستند که به صورت مستقیم از اطلاعات حدنگاری ما بهره‌مند شوند.

وی گفت: مقرر شد ظرف چند هفته آینده با حضور این ۱۵ دستگاه جلسه‌ای را در کمیسیون اصل نود تشکیل دهیم تا سایر دستگاه‌ها از اطلاعات اکتسابی ما در نقشه برداری و تصویر برداری‌های هوایی برای اسناد کاداستری استفاده کنند و این اشتراک داده‌ها کمک خوبی برای تصمیم گیران و تصمیم سازان حاکمیتی باشد.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha