۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
حمل کالاهای اساسی از بندر امام در اولویت اقدامات شرکت‌های حمل و نقل
معاون حمل و نقل سازمان راهداری عنوان کرد

حمل کالاهای اساسی از بندر امام در اولویت اقدامات شرکت‌های حمل و نقل

معاون حمل‌ و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در حال حاضر وضعیت ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.

به گزارش بازار به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، حمیدرضا شهرکی ثانوی در جلسه بررسی تسریع روند جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی در ماهشهر، اظهار کرد: در حال حاضر میزان ورود و خروج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی بالاتر از متوسط سالانه است.

وی افزود: در این راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دو مرحله از طریق سامانه پیامکی فراخوانی را به رانندگان فله‌بر سراسر کشور برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام ارسال کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: پیگیر تخصیص سوخت کافی، وتامین روغن و لاستیک برای رانندگان به ویژه در بخش حمل کالاهای اساسی از مبادی بنادر کشور هستیم.

شهرکی ثانوی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، کرایه حمل توسط صاحبان کالاهای دولتی به رانندگان تا ۲۵ آبان بصورت کامل تسویه شده است.

وی با اشاره به خط آزاد اعلان بار کالاهای پشتیبانی امور دام در بندر امام خمینی گفت : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۳۷ شرکت سراسری و بزرگ مقایس برخوردار است و برای بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های خرد، اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای جاده‌ای کشور در استان خوزستان صادر شد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در این کنسرسیوم بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقل کالا با یکدیگر همکاری و فعالیت دارند.

شهرکی ثانوی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت این کنسرسیوم نیز در مناقصات حمل برای جابجایی کالاهای اساسی از بندر امام خمینی استفاده کرد.

کد خبر: ۱۹۰٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha