۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
باید بیش از این انرژی و امید به آینده به جامعه منتقل کنیم
وزیر اقتصاد:

باید بیش از این انرژی و امید به آینده به جامعه منتقل کنیم

وزیر اقتصاد در بازدید از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت خلق روایت‌های مردم فهم از اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد تأکید کرد.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در بازدید از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی بر ضرورت خلق روایت‌های مردم فهم از اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد تأکید و تصریح کرد: بیش از این می‌توانیم انرژی و امید به آینده به جامعه منتقل کنیم.

بر اساس این گزارش، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه بازدید و از مجموعه روابط عمومی به دلیل کسب رتبه برتر در حوزه پاسخگویی در آخرین ارزیابی شورای اطلاع رسانی دولت تقدیر کرد.

وزیر اقتصاد در جریان این بازدید و در گفت‌وگویی صمیمانه با کارکنان روابط عمومی وزارتخانه یادآور شد: تقدیر از تلاش‌های روابط عمومی وزارت اقتصاد از سوی سخنگوی و رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در بخش پاسخگویی به این معنا است که تلاش‌های شما در این بخش از سوی ناظرینی از بیرون دیده و ارج نهاده می‌شود.

وی با تقدیر از تلاش‌های انجام شده برای تبیین اقدامات اقتصادی دولت اظهار کرد: انتظار می‌رود این تلاش‌ها بهتر و بیشتر ادامه پیدا کند.

وزیر اقتصاد گفت: با توجه به شرایطی که در کشور با آن مواجه هستیم هسته اصلی تمرکز عمومی بر حوزه اقتصاد است و آنچه بیش از همه رضایتمندی و نارضایتی را می‌انگیزد مسائل این حوزه است.

خاندوزی با تأکید بر اینکه دوره نگاه سنتی به روابط عمومی گذشته است تأکید کرد: ارتباط دو طرفه روابط عمومی و مسئولان از ضروریات این تغییر نگاه است و نباید صرفا روابط عمومی منعکس کننده مواضع مسئولان باشد بلکه باید بازتاب تصمیمات و مواضع را نیز به مسئولان منعکس کنند و مناسباتی غیر از مناسبات ساری و جاری کارمندی ایجاد شود.

وزیر اقتصاد بر ضرورت خلق روایت‌های مردم فهم از اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد تأکید و تصریح کرد: با تبیین اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد بیش از این می‌توانیم انرژی و امید به آینده را به جامعه منتقل کنیم.

مهدی محمدی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست به تشریح اقدامات این مجموعه در یک سال گذشته پرداخت و بر ضرورت تسهیل فرآیند ایده تا اجرا و تمرکز بر نگاه تحولی در اطلاع رسانی تأکید کرد.

کد خبر: ۱۹۰٬۴۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha