۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱
خرید انواع طلا با فاکتور از فروشگاه راف گلد

خرید انواع طلا با فاکتور از فروشگاه راف گلد

خرید اینترنتی طلا با فاکتور در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.

به گزارش بازار، خرید اینترنتی طلا با فاکتور در چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. خرید طلا ممکن است با اهداف مختلفی انجام شود. اما هیچ چیز این حقیقت را تغییر نمی‌دهد که خرید این کالا یکی از بهترین راه‌ها برای حفظ سرمایه است.

در ادامه مطلب بیشتر با مزایای خرید اینترنتی طلا با فاکتور آشنا خواهیم شد.

اهمیت خرید اینترنتی طلا با فاکتور

اولین نکته‌ای که هنگام خرید طلا باید به آن توجه کرد وجود فاکتور است. تمام مشخصات و قیمت دقیق طلایی که می‌خرید داخل فاکتور درج می‌شود. در نتیجه فاکتور به نوعی تضمین فروشنده به شماست بابت محصولی که می‌خرید.

دلیل دوم و مهم‌تر برای خرید اینترنتی طلا با فاکتور این است که بدون وجود فاکتور امکان فروش طلا را نخواهید داشت. در سال‌های گذشته مغازه‌داران طلاهای بدون فاکتور را با قیمتی کمتر از قیمت اصلی می‌خریدند. اما در حال حاضر اینکار ممنوع است و بدون وجود فاکتور امکان فروش طلا وجود ندارد.

حالا ممکن است این سوال ایجاد شود که برای طلاهای بسیار سبک و طلای آب شده نیز وجود فاکتور الزامی است یا خیر. برای پاسخ به این سوالات در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

فاکتور طلا زیر یک گرم

اخیرا طراحی‌های مینیمال و استفاده از جواهرآلات ظریف طرفداران فراوانی پیدا کرده است. بسیاری از این محصولات وزنی کمتر از یک گرم دارند. تفاوتی نمی‌کند طلایی که قصد خرید آن را دارید کمتر یا بیشتر از یک گرم باشد. ارائه فاکتور به هنگام فروش طلا با هر وزن و عیاری ضروری است.

در نتیجه برای خرید جواهرآلات زیر یک گرم نیز حتما فاکتور دریافت کنید. فاکتور طلا زیر یک گرم از نظر مشخصات مندرج در آن تفاوتی با فاکتور طلای بالای یک گرم ندارد. تمام مشخصات محصول از جمله میزان سوت آن باید در فاکتور ثبت شود.

فاکتور طلای آب شده

ابتدا این نکته را بدانید که طلا بدون وجود فاکتور را می‌توان یک سرمایه بدون سند دانست، بنابراین با خرید اینترنتی طلا با فاکتور دارایی خود را تضمین می‌کنید.

گفتیم که تمام انواع طلا به فاکتور رسمی فروشنده نیاز دارند. اما فاکتور طلای آب شده از یک نظر با سایر انواع فاکتور طلا متفاوت است. عیار طلای آب شده معمولا نامعلوم و شرطی است. در این حالت علی الحساب یک فاکتور با عیار ۷۵۰ در نظر گرفته می‌شود و پس از ری گیری و تعیین دقیق عیار، مبلغ نهایی و ته حساب قطعی مشتری در فاکتور مشخص می‌شود.

همانطور که دیدید حتی طلای آب شده نیز برای خرید و فروش به یک فاکتور دقیق و رسمی نیاز دارد.

نمونه فاکتور طلافروشی

داخل فاکتور باید تمام مشخصات طلای خریداری شده ذکر شود. فاکتور رسمی باید دارای سربرگ مغازه باشد. همچنین مشخصات خریدار باید داخل فاکتور ذکر شود. قیمت روز طلا، عیار، اجرت ساخت و سایر مشخصات طلا باید داخل فاکتور ذکر شود.

نمونه ای از فاکتور طلا مربوط به فروشگاه رافگلد را مشاهده خواهید کرد:

نمونه فاکتور طلا فروشگاه رافگلد

خرید اینترنتی گوشواره طلا

گوشواره یکی از پرطرفدارترین انواع زیورآلات در میان خریداران است. علاوه‌بر خرید حضوری، شما ‌توانید به راحتی اقدام به خرید اینترنتی گوشواره طلا از یک فروشگاه معتبر کنید.

خرید گوشواره طلا زنانه با فاکتور از فروشگاه راف گلد

گوشواره‌ها انواع مختلفی دارند. معمولا یکی از کلی‌ترین راه‌های دسته‌بندی گوشواره طلا براساس قفل آن است. برخی از انواع قفل گوشواره عبارتند از:

  • گوشواره میخی با پین
  • قفل پیچی
  • قفل قلابی یا فرنچ وایر
  • قفل امگا
  • قفل اهرمی
  • قفل فشاری
  • قفل حلقه‌ای

نکته دومی که هنگام خرید گوشواره طلا باید به آن دقت کنید هدفتان از خرید است‌. اگر قصد استفاده روزمره دارید بهتر است از گوشواره‌های حلقه‌ای استفاده کنید. اما برای شرکت در مهمانی‌ها و محافل رسمی بهتر است از گوشواره‌های بلند و کشیده استفاده شود.

یکی از محدودیت‌های خرید اینترنتی طلا با فاکتور این است که امکان پرو طلا را نخواهید داشت. بنابراین آخرین نکته‌ای که در زمان خرید اینترنتی گوشواره طلا باید به یاد داشته باشید تناسب گوشواره انتخابی با فرم چهره شماست. به‌طور مثال افرادی که دارای گردن کشیده هستند، بهتر است از گوشواره‌های بلند استفاده کنند.

چند مورد ممکن است هنگام خرید اینترنتی گوشواره طلا بر قیمت محصول تاثیر بگذارد. اولین مورد وزن طلا است. دومین مورد عیار است، هرچه عیار طلای گوشواره بالاتر باشد طبیعتا قیمت تمام‌شده آن نیز بیشتر خواهد بود.

نگین‌های به‌کار رفته در ساختار گوشواره نیز در قیمت آن اثرگذار خواهد بود. در نهایت آخرین مورد اجرت ساختی‌ست که بابت گوشواره طلا پرداخت می‌کنید. البته پیش از همه این موارد قیمت تمام‌شده طلا در زمان خرید اصلی‌ترین مبنا در تعیین قیمت برای گوشواره طلاست.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که برای خرید اینترنتی گوشواره طلا اولین گام انتخاب یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. فروشگاهی که برای تمامی محصولاتش فاکتور رسمی ارائه کرده و پایین‌ترین اجرت را دریافت کند. اهمیت خرید اینترنتی طلا با فاکتور در زمان فروش محصول مشخص می‌شود.

خرید اینترنتی آویز طلا با فاکتور از راف گلد

شاید بتوان گردنبند را پراستفاده‌ترین و محبوبترین نوع زیورآلات دانست. هنگام شرکت در مهمانی انتخاب یک آویز مناسب می‌تواند جلوه لباس شما را چند برابر کند. آویزها طراحی‌های بسیار متنوعی دارند. این امر می‌تواند دست شما را برای یک انتخاب عالی باز کند. در ادامه بیشتر با معیارهای انتخاب آویز آشنا می‌شویم.

خرید اینترنتی آویز طلا با فاکتور از راف گلد

اولین مورد برای خرید اینترنتی آویز طلا توجه به رنگ پوست است. تناسب رنگ آویز و پوست شما می‌تواند نقش مهمی در جلوه‌گری آویز داشته باشد. معمولا افرادی که دارای رنگ پوست روشن هستند بهتر است از آویزهای طلا سفید استفاده کنند. در مقابل برای افراد گندمگون طلای زرد یا طلای رزگلد انتخاب مناسب‌تری است.

مورد دیگر که باید هنگام خرید اینترنتی آویز طلا مورد توجه قرار بگیرد زنجیر آویز است. در واقع اندازه، رنگ و مدل آویزی که انتخاب می‌کنید باید با زنجیری که برای آن در نظر گرفته‌اید کاملا هماهنگ و ست باشد. اگر یک زنجیر نازک طلا سفید دارید، آویزهای بزرگ و زرد برای آن انتخاب مناسبی نخواهند بود.

مهم‌ترین عامل در خرید آویز سلیقه شخصی است. آویز گردنبند برای هر فرد باید متناسب با سن و سلیقه او انتخاب شود. از آنجا که در خرید اینترنتی آویز طلا می‌توانید مدل‌های بسیار متنوعی را مشاهده کنید، محدودیتی برای انتخاب شما وجود ندارد.

نکته قابل توجه دیگر در زمان خرید اینترنتی آویز طلا مکان مدنظر برای استفاده از آویز است. طبیعتا آویزی که برای استفاده روزمره خریده می‌شود ساده‌تر از آویزی خواهد بود که قصد استفاده از آن در یک دورهمی یا مهمانی را دارید.

در نهایت بودجه‌ای که برای خرید آویز در نظر گرفته‌اید می‌تواند در انتخاب نهایی شما بسیار تاثیرگذار باشد. عواملی که می‌توانند در قیمت آویز طلا اثرگذار باشند عبارتند از

  • وزن آویز
  • عیار طلای آویز
  • اندازه آویز
  • نگین‌های استفاده شده در آویز
  • اجرت ساخت

خرید اینترنتی انگشتر طلا

انگشتر یکی از جذاب‌ترین انواع جواهرآلات برای زیباتر کردن دستان شماست. بزرگ‌ترین مزیت خرید اینترنتی انگشتر طلا امکان مشاهده مدل‌های بسیار زیاد و متنوع بدون کمترین هزینه‌ای است. طراحی و مدل انگشترها بسیار متنوع است. بنابراین در ادامه با ذکر برخی موارد سعی می‌کنیم به شما در خرید اینترنتی انگشتر طلا کمک می‌کنیم.

اولین نکته‌ای که در زمان خرید اینترنتی انگشتر طلا باید به آن دقت کنید، فرم دست و انگشتانتان است. اهمیت این موضوع در خرید اینترنتی دو چندان است. زیرا امکان امتحان محصول روی انگشتتان وجود ندارد. بنابراین برای یک انتخاب ایده‌آل باید دوچندان دقت کنید.

خرید اینترنتی انگشتر طلا با فاکتور

مورد بعدی رنگ پوست دستتان است. البته شما می‌توانید هر محصولی که دوست دارید را تهیه کنید. اما به‌طور معمول برای پوست‌های سفید و روشن انگشتر طلا سفید توصیه می‌شود. همچنین انگشتر طلا زرد روی پوست‌های گندمگون و سبزه جلوه بهتری خواهد داشت.

نکته قابل توجه بعدی برای خرید اینترنتی انگشتر طلا مکان و موقعیت استفاده است. معمولا از انگشترهای پرنگین و درشت برای مجالس و مهمانی‌ها استفاده می‌شود. برای استفاده روزانه انگشترهای ساده انتخاب‌های بهتری هستند.

از آنجا که به هنگام خرید اینترنتی انگشتر طلا امکان در دست کردن انگشتر وجود ندارد، در انتخاب سایز محصول بسیار دقت کنید. بهترین راه برای دانستن سایز انگشتتان این است که یک نوار کاغذی دور انگشت مدنظر بپیچید، محل رسیدن دو سر کاغذ بهم را علامت بزنید، سپس کاغذ را باز کرده و با خط‌کش سایز دقیق دور انگشتتان را اندازه بگیرید.

در صورتی که علاقه‌مند به استفاده از چند انگشتر در دست هستید، مورد آخری که در زمان خرید اینترنتی انگشتر طلا باید به آن توجه کنید هماهنگی انگشترهاست.

یکی از مهم‌ترین عوامل برای ست کردن انگشترها علاقه شخصی شما به سبک‌های مینیمال و ماکسیمال است. به‌طور مثال اگر از طرفداران سبک مینیمال هستید، برای حفظ زیبایی و شیک بودن می‌توانید از چند حلقه ساده و انگشتر ظریف با یک جنس و رنگ استفاده کنید.

کلام پایانی

در این مطلب تلاش کردیم شما را با خرید اینترنتی طلا و اهمیت وجود فاکتور هنگام خرید طلا آشنا کنیم. با توجه به فشردگی زمان افراد در طول روز، برای صرفه‌جویی بیشتر در وقت و کاهش هزینه برای رفت و آمد خرید اینترنتی طلا با فاکتور را به شما پیشنهاد می‌دهیم. مهم‌ترین نکته برای خرید اینترنتی طلا انتخاب یک فروشگاه معتبر با محصولات متنوع و قیمت مناسب است.

کد خبر: ۱۹۰٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha