۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تعریف روش‌های نوین کشاورزی در استان سمنان | دانش‌بنیان‌ها پیشگام شدند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

تعریف روش‌های نوین کشاورزی در استان سمنان | دانش‌بنیان‌ها پیشگام شدند

سمنان- صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه تعریف روش‌های نوین کشاورزی در استان ضرورت دارد، گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این راستا می‌توانند بهترین اثرگذاری را داشته باشند.

محمد رضا صادقی در گفتگو با بازار در حاشیه نشست با رئیس اتاق بازرگانی سمنان با بیان اینکه توسعه کشاورزی مبتنی بر علم و دانش از جمله نیازهای ما در استان محسوب می شود، تاکید کرد: به دنبال توسعه و ارتقای کیفی و کمی محصولات کشاورزی و رفع موانع هستیم.

وی با بیان اینکه تعریف مکانیسم‌های نوین کشاورزی در استان سمنان به مثابه یک ضرورت قابل اعتنا و توجه هستند، گفت: شرکت های دانش بنیان در این راستای می توانند بهترین اثرگذاری ها را داشته باشند.

معاون اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به ضرورت پوشش نیازهای استان توسط دانش بنیان ها، ابراز کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید دغدغه محصول با محوریت تقاضا در بازار را داشته باشند.

صادقی همچنین با اشاره به نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان در حل مسائل استان از جمله خشکسالی، توسعه کشاورزی، سرمایه گذاری صنعتی و معدنی و ... بیان کرد: ۳۰ تقاضای مسئله محور به پارک علم فناوری ارائه شده تا رویدادها با توجه به درخواست طرح و برنامه‌ریزی شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha