۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
لزوم تعاملات سازنده با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی
استاندار همدان تاکیدکرد:

لزوم تعاملات سازنده با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی

همدان - استاندار همدان با تاکید لزوم تعاملات سازنده با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در شرایط کنونی گفت: تعامل با اصناف و بازاریان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در شرایط کنونی ضروری است.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بابیان اینکه ملاک و مبنا در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای مدیران، کارکرد و عملکرد کاری است، گفت: ملاک دولت استفاده از افرادی است که در مدار و مسیر خدمت به مردم باشند و بر این اساس از توان و ظرفیت‌ آن‌ها استفاده می‌شود.

وی بابیان اینکه با توجه به تحولات اقتصادی در دنیای جدید، سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بر مبانی اقتصاد دیجیتال و اقتصاد روز دنیا تسلط دارد، افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری و اهمیت مبحث دانش بنیان در اقتصاد دنیا از ظرفیت و توانمندی سرپرست جدید در این راستا استفاده می‌شود.

استاندار همدان بابیان اینکه باید توجه و تمرکز سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی و مدیران زیرمجموعه، بر حوزه تولید به‌ویژه دانش‌بنیان باشد، گفت: باید تقویت حوزه های مختلف اقتصادی یعنی صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در دستور کار جدی سرپرست جدید باشد.

قاسمی فرزاد گفت: تعامل با اصناف و بازاریان در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال در شرایط کنونی ضروری است.

وی افزود: هدایت و سمت و سو دادن به حوزه تولید و توجه به فعالان اقتصادی استان و تقویت زیرساخت‌های این حوزه از برنامه‌های سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری باشد.

کد خبر: ۱۹۰٬۲۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha