۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
گزارش هیات تفحص از واردات محصولات کشاورزی با استفاده از ارز دولتی ارائه شد
سخنگوی کمیسیون کشاورزی، مجلس:

گزارش هیات تفحص از واردات محصولات کشاورزی با استفاده از ارز دولتی ارائه شد

ابراهیمی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی، مجلس گفت: هیات‌های تحقیق و تفحص از واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و چگونگی اجرای قانون اصلاح استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی گزارش‌های خود را ارائه کردند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی ابراهیمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه) کمیسیون متبوع خود، گفت: کمیسیون ادامه گزارش تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص چگونگی اجرای قانون اصلاح استخدام مهندسین ناظر تولیدات کشاورزی ارائه شد.
 
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در دستور کار دوم نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست هیات تحقیق و تفحص از واردات محصولات کشاورزی و دامی با استفاده از ارز دولتی و تنظیم بازار نیز ادامه گزارش خود را ارائه کرد.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط گزارش‌های ارائه شده توسط هیات‌های تحقیق و تفحص درخواست ارائه برخی گزارش‌ات را داشتند، ادامه داد: بر اساس تصمیم گرفته شده توسط نمایندگان حاضر در نشست امروز مقرر شد دستگاه‌های اجرایی گزارش خود را ظرف مدت یک هفته به کمیسیون کشاورزی ارائه نمایند.

کد خبر: ۱۹٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha