۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
تقویت اقتصاد دریامحور در دستور کار دولت است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

تقویت اقتصاد دریامحور در دستور کار دولت است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در بحث افزایش روابط تجاری با کشورهای همسایه، گفت: در همین راستا تقویت اقتصاد دریامحور با جدیت در دستور کار است.

به گزارش بازار، علی‌اکبر صفایی در حاشیه بازدید از بندر شهید رجایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نگاه دولت به مباحث حوزه دریایی و بندری در راستای اقتصاد دریامحور برای این است که ظرفیت‌های مناسب در حوزه دریایی در راستای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه فراهم شود و این، در ابعاد بین‌المللی بوده و با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح‌هایی هم که در دست اجراست که می‌تواند اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد استان‌های پسکرانه استان‌های ساحلی را تامین کند و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص استقرار نیروهای کارآمد و متخصص در بنادر شرق استان هرمزگان نیز گفت: ظرفیت‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در حوزه دریا و بندری ایجاد می‌شود، تحولات بزرگی ایجاد خواهد کرد.

صفایی با بیان اینکه در حوزه بنادر مسافری نیز پروژه‌هایی شروع شده و ۹ فروند اسکله جدید در بنادر مسافری ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: سازمان بنادر این آمادگی دارد که با دستور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی جذب کند.

کد خبر: ۱۸۹٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha