۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۵
عرضه بلوکی ۲ نماد گواهی سپرده کالایی زعفران، ۶ آذر

عرضه بلوکی ۲ نماد گواهی سپرده کالایی زعفران، ۶ آذر

شرکت بورس کالا اعلام کرد: معاملات گواهی سپرده کالایی زعفران در نمادهای (زعف ۰۱۱۰ پ ۱۶) و (زعف ۰۱۱۰ پ ۲۱) از یکشنبه ۶ آذر برای انجام معاملات بلوک گشایش یافته و آماده انجام معاملات است.

به گزارش بازار، در اطلاعیه بورس کالا آمده است: به اطلاع فعالان بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالای ایران می‌رساند روز یکشنبه ششم آذر نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران به شرح و مشخصات ذیل جهت انجام معاملات بلوک گشایش یافته و آماده انجام معاملات می‌باشد.

برای این منظور نماد معاملاتی مربوطه برای ثبت سفارشات کارگزار پیشنهاددهنده و کارگزار/کارگزاران پذیرنده پیشنهاد، در تاریخ برگزاری حراج، حداکثر تا ساعت ۱۰ گشایش می‌یابد.

در صورت حضور متقاضیان نقدی و عدم مغایرت سفارشات تطبیق یافته با قوانین و مقررات، بورس حداکثر تا ساعت ۱۲:۳۰، سفارشات تایید شده جهت انجام معامله و ثبت نهایی به سامانه معاملات ارسال می‌نماید و معامله در نماد مربوط به معاملات در بازار بلوک ثبت می‌شود.
کارگزار پیشنهاد دهنده: مفید
تعداد اوراق: ۱۵۳۴۱۴
قیمت پایه: ۴۲۰۰۰۰ ریال
شرایط تسویه: نقدی نماد: (زعف ۰۱۱۰ پ ۱۶)

همچنین در اطلاعیه دیگر بورس کالا آمده است: یکشنبه ۶ آذر نماد معاملاتی گواهی سپرده کالایی زعفران به شرح و مشخصات ذیل جهت انجام معاملات بلوک گشایش یافته و آماده انجام معاملات می‌باشد. برای این منظور نماد معاملاتی مربوطه برای ثبت سفارشات کارگزار پیشنهاددهنده وکارگزار/کارگزاران پذیرنده پیشنهاد، در تاریخ برگزاری حراج، حداکثر تا ساعت ۱۰ گشایش می‌یابد. در صورت حضور متقاضیان نقدی و عدم مغایرت سفارشات تطبیق یافته با قوانین و مقررات، بورس حداکثر تا ساعت ۱۲:۳۰، سفارشات تایید شده جهت انجام معامله و ثبت نهایی به سامانه معاملات ارسال می‌نماید و معامله در نماد مربوط به معاملات در بازار بلوک ثبت می‌شود.
کارگزار پیشنهاد دهنده: مفید
تعداد اوراق: ۱۰۵۶۵۰
قیمت پایه: ۴۲۰۰۰۰ ریال
شرایط تسویه: نقدی نماد: (زعف ۰۱۱۰ پ ۲۱)

کد خبر: ۱۸۹٬۷۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha