۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹
هتل‌های گلستان با ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی مجدد فعال می‌شوند
استاندار گلستان:

هتل‌های گلستان با ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی مجدد فعال می‌شوند

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به اینکه هیچ یک از شهرهای گلستان در وضعیت قرمز شیوع کرونا نیستند، گفت: هتل‌های استان با ۵۰ درصد ظرفیت اقامتی مجدد فعال می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، هادی حق شناس در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: روند شیوع کرونا در استان نزولی است و در حال حاضر هیچ یک از شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار ندارند.

وی با اشاره به اینکه بیش از دو ماه از تعطیلی هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان می‌گذرد، افزود: بر اساس آخرین تصمیمات انجام شده، هتل‌های استان با ۵۰ درصد ظرفیتی اقامتی می‌توانند مجدد فعال شوند.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه هتل‌ها باید از ارائه باقی خدمات تا اطلاع ثانوی خودداری کنند، ادامه داد: در خصوص بازگشایی رستوران‌ها و اماکن ورزشی در هفته‌های آتی تصمیم‌گیری می‌شود و استان تابع تصمیمات ستاد ملی کروناست.

در ارائه اقلام مختلف گرانی در بازار وجود داشته باشد اما وی به وضعیت بازار هم اشاره کرد و گفت: شاهد افزایش قیمت در برخی از اقلام هستیم اما خوشبختانه هیچ کمبودی در تامین مایحتاج عمومی مردم استان وجود ندارد.

حق شناس تأکید کرد: رعایت تمامی مسائل بهداشتی در استان الزامی است و اعلام شرایط سفید برای برخی از شهرها به معنای عبور کامل از بیماری نیست چرا که عدم کنترل مناسب ممکن است موجب شیوع دوباره بیماری شود.

وی خاطرنشان کرد: با شیوع بیماری کرونا در استان ۳۱۵ آموزشگاه زیر نظر فنی و حرفه‌ای استان تعطیل شدند و از این پس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور حداکثر شش کارآموز در هر کلاس می‌توانند خدمات ارائه دهند.

کد خبر: ۱۸٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha