۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
آغاز روند صعودی برای اتریوم| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

آغاز روند صعودی برای اتریوم| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

با آغاز روند بازگشتی بازار رمزارزها، اتریم نیز با افزایش بیش از پنج درصد، به بالای ۱۱۶۱ دلار رسید.

به گزارش بازار، با آغاز روند بازگشتی بازار رمزارزها، بیت کوین و اتریوم نیز افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند. همچنین بازار آلتکوین ها نیز از رشد خوبی برخوردار بوده که ناشی از افزایش قیمت دو ارز اصلی بازار است.

قیمت فعلی اتریوم ۱۱۶۱ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۱۲ میلیارد دلار است. طی ۲۴ ساعت گذشته، اتریوم بیش از ۵ درصد افزایش قیمت داشته و بر اساس اطلاعات درج شده در وب سایت CoinMarketCap، رمزارز دوم بازار در حال حاضر با ارزش ۱۴۲ میلیارد دلار، همچنان در رتبه دوم قرار دارد. اتریوم همچنین، دارای عرضه در گردش ۱۲۲۳۷۳۸۶۶ توکن در بازار است.

در حال حاضر، اتریوم در تلاش است تا سطح ۱۲۰۰ دلار را در نمودار ۴ ساعته پس بگیرد. جفت ETH/USD از سطح حمایت ۱۰۸۰ دلاری خود فاصله گرفته و بهبود یافته است. در حال حاضر نیز این رمزارز در حال حرکت به سمت شمال و سطح قیمت ۱۱۸۵ دلار است.

آغاز روند صعودی برای اتریوم| آیا افزایش قیمت ادامه خواهد داشت؟

در بازه زمانی ۴ ساعته، اتریوم کندل های صعودی را تشکیل داده که نشان دهنده احتمال آغاز یک روند صعودی است. با این حال، قبل از اینکه بتوانیم انتظار افزایش قیمت بیشتر تا ۱۲۳۵ یا ۱۲۹۰ دلار را داشته باشیم، اتریوم باید به بالای ۱۱۹۰ دلار برسد.

از جنبه نزولی و در صورت ریزش قیمت، اتریوم احتمالاً تا پشتیبانی نزدیک به ۱۱۲۰ دلار ریزش خواهد داشت و شکست به زیر این سطح می تواند اتریوم را به ۱۰۸۰ دلار یا ۱۰۳۰ دلار برساند.

کد خبر: ۱۸۹٬۶۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha