۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۷
صدور مجوزهای بی نام در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی استان تهران
استاندار تهران خبر داد

صدور مجوزهای بی نام در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی استان تهران

تهران - استاندار تهران گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف مجوزهای بی نام در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی استان تهران صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در حاشیه دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران که در استانداری تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از مجموع ۱۵۶ هزار نفر که برای بیمه بیکاری در استان تهران ثبت نام کرده اند حدود ۱۰۶ هزار نفر در  کلانشهر تهران هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آثار اقتصادی کرونا در استان تهران در بخش خدمات است افزود: با اقدامات مدیریت شده در مقابله با بیماری کرونا شاهد کاهش میزان بستری و فوتی در استان تهران بودیم.

استاندار تهران در ادامه از بهره برداری از ۳۶ طرح اقتصاد مقاومتی در راستای جهش تولید در استان تهران در سال ۹۹ خبر داد و اظهار داشت: ۱۴ طرح در بخش جهاد کشاورزی، هفت طرح در صنعت و معدن، یک طرح در شهرک‌های صنعتی، ۱۴ طرح در میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و دو طرح در تعاون روستایی در شهرستان‌های استان تهران عملیاتی و اجرا خواهد شد.

محسنی بندپی افزود: با ظرفیت‌های زیادی که در بخش شهرک‌های صنعتی در استان تهران وجود دارد سهم طرح‌های این بخش در جهش تولید قابل افزایش خواهد بود.

وی بیان داشت: بهبود فضای کسب و کار در استان تهران تا حد زیادی تحت تأثیر قانون شعاع ۱۲۰ کیلومتر قرار دارد و اگر بتوانیم این قانون را اصلاح کنیم گام بزرگی در راستای تحقق شعار سال برداشته‌ایم.

استاندار تهران گفت: برای جلوگیری از اتلاف وقت سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف مجوزهای بی نام در حوزه‌های مختلف صنعتی و تولیدی صادر می‌شود.

وی عنوان داشت: زمین‌های واگذار شده به برخی سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی در صورت عدم بهره برداری خلع ید و به سایر متقاضیان واگذار خواهد شد.

کد خبر: ۱۸٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha