۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
دستگاه‌ها برنامه‌های قابل ارزیابی خود را برای جهش تولید تعریف و سطح‌بندی کنند
معاون اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی:

دستگاه‌ها برنامه‌های قابل ارزیابی خود را برای جهش تولید تعریف و سطح‌بندی کنند

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید برنامه‌های قابل ارزیابی خود را در ارتباط با تحقق شعار جهش تولید هر چه سریع‌تر تعریف و سطح‌بندی کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، علی جهانگیری ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در تبریز با اشاره به ضرورت تحقق جهش تولید اظهار کرد: ما از همه دستگاه‌ها برنامه می‌خواهیم و باید مطمئن شویم دستگاه‌ها به‌طور کامل و جز به جز به برنامه‌های ارائه شده عمل می‌کنند.

وی افزود: لازم است پروژه‌ها و برنامه‌های تعریف شده دستگاه به دستگاه و بخش به بخش بررسی و ارزیابی و این اطمینان حاصل شود که چانه‌زنی‌های لازم با دستگاه‌ها انجام گرفته و چالش‌های پیش روی اجرای پروژه‌ها و عمل به برنامه‌های تعریف شده رفع شده است.

جهانگیری ابراز داشت: همچنین باید یک جدول کلان برای پروژه‌ها و طرح‌های جهش تولید تهیه و هدفگذاری‌های کلان استان برای پایان سال‌جاری با ذکر عناوین پروژه‌ها، برنامه‌ها و کمیت‌های مورد انتظار قید شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم در این جدول اقدامات موردنیاز به تفکیک پروژه مشخص شود.

کد خبر: ۱۸٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha