۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
حضور ۱۳ شرکت دانش بنیان در پیشرفته‌ترین نمایشگاه پزشکی دنیا

حضور ۱۳ شرکت دانش بنیان در پیشرفته‌ترین نمایشگاه پزشکی دنیا

۱۳ شرکت دانش بنیان فعال در عرصه پزشکی در نمایشگاه Medica ۲۰۲۲ آلمان حضور یافتند.

به گزارش بازار، نمایشگاه مــدیکا بزرگترین و پیشروترین نـمایـشـگاه جهان در حوزه صنعت تجهیزات پزشکی به شمار می‌رود و هر ساله در نمایشگاه مدیکا شرکت‌های بسیاری از کوچک و متوسط گرفته تا شرکت‌های بزرگ به معرفی محصولات خـود مـی‌پـردازنـد.

صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۳ شرکت دانش بنیان ایرانی را برگزیده تا در این نمایشگاه که در تاریخ‌های ۲۳ تا ۲۶ آبان ۱۴۰۱ در شهر دوسلدورف کشور آلمان برگزار شد، شرکت کنند. پاویون ایران در سالن ۱۴ این نمایشگاه و در فضایی به وسعت حدود ۱۰۰ متر مربع برگزار شد.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای حوزه تجهیزات مهندسی‌پزشکی، آزمایشگاهی، ارتوپدی، دستگاه‌های تشخیصی، تجهیزات بیمارستانی، فیزیوتراپی، وسایل مطب، مدیریت و بهداشت مراکز درمانی، داروسازی، الکترومدیسن، تجهیزات و فناوری آزمایشگاهی، فیزیوتراپی و نشر پزشکی عرضه شدند.

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی را در دستور کار خود قرار داده است؛ چرا که یکی از اهداف اصلی این نهاد، تسهیل مسیر تجاری‌سازی محصولات و خدمات، توسعه توانمندی‌های مدیریتی و بازاریابی، کمک به شکل‌دهی ارتباطات بین‌المللی و ورود به بازارهای خارجی، طرح راه‌حل‌های نوآورانه با هدف بین‌المللی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و ورود آن‌ها به زنجیره ارزش جهانی است.

کد خبر: ۱۸۹٬۵۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha