۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
اشتغال زایی با درآمد بالا در حوزه مانتو

اشتغال زایی با درآمد بالا در حوزه مانتو

اگر به دنبال اشتغال زایی مناسب با سطح درآمد بالا هستید می توانید در حوزه مانتو کارتان را شروع کنید. این محصول انتخاب بسیاری از خانم ها برای استایل زیبا و حضور در مناسبات و مراسم مختلف است.

اگر به دنبال اشتغال زایی مناسب با سطح درآمد بالا هستید می توانید در حوزه مانتو کارتان را شروع کنید. این محصول انتخاب بسیاری از خانم ها برای استایل زیبا و حضور در مناسبات و مراسم مختلف است. در ادامه به معرفی چند نوع مانتو می پردازیم.

مانتو ویمسیکال

واژه‌ی سبک ویمسیکال در فشن را تا به حال نشنیده باشید! طبق تعریف دیکشنری فشن، استایلی تابع این سبک است که زاییده خیال‌ بافی و بلند پروازی باشد. در مانتو ویمسیکال رنگ های متنوع، پذیرش میکس و مچ رنگ‌ ها، ترکیب پترن ها و بافت پارچه ها در این استایل، آن را به دید منتقدین به سبکی خیال آمیز تبدیل کرده است. در سبک ویمسیکال رنگ سیاه را جز در طراحی ها یا دیتیل های بسیار جزئی نمی‌بینید، به جای آن بیشتر از رنگ های آبی، سبز و صورتی روشن استفاده می‌شود. در کمد شخص ویمسیکالیست، شما می‌توانید طیف گسترده ای از رنگ ها و پترن ها را در پوشاک و اکسسوری ها بیابید. در این سبک توجه ویژه ای به دامن های بلند، پیراهن های دخترانه ی کوتاه و اکسسوری‌های دست دوز و رنگی می‌شود. پترن های مورد توجه در این سبک استایل، شامل گل‌گلی، نقطه دار و توپ‌توپی هستند.

مانتو تابستانی

همانطور که می دانید برای انتخاب یک مانتو تابستانی مناسب باید به چند نکته توجه ویژه ای شود که در زیر به برخی از آنها اشاره شده است:

رنگ مانتو: در فصل تابستان به علت گرمای شدید بهتر است که از رنگ های تیره مانند رنگ مشکی، قهوه ای و سورمه ای که نور و گرمای خورشید را بیشتر جذب می کنند استفاده نشود و رنگ های روشن مانند گلبهی، آبی، کرم، صورتی و سفید بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند.

مدل مانتو: مدل مانتو در این فصل بسیار اهمیت دارد و بهتر است که از مانتوهای جذب و تنگ استفاده نکنید زیرا باعث بیشتر عرق کردن شما می شوند بنابراین بهترین مدل مانتو برای فصل تابستان مدل های گشاد، بلند و آزاد می باشد تا در آنها احساس راحتی و خنکی کنید.

اشتغال زایی با درآمد بالا در حوزه مانتو

مانتو کلاسیک

اگر می‌خواهید که لباس شما به سبک و استایل کلاسیک باشید باید بدانید که این سبک خصوصیات و ویژگی‌هایی دارد. جنس پارچه در مانتو کلاسیک اغلب از پارچه‌های لطیف مانند ابریشم، ترمه و مخملی ست. از پارچه‌های سخت، کشی و چسبان استفاده نمی‌شود. طرح و چاپ‌های کم از ویژگی‌های دیگر این سبک است. طرح‌های گلدار خیلی کم استفاده می‌شود و از چاپ بر روی پارچه‌های این سبک از لباس‌ها نیز استفاده نمی‌شود یا کوچک و کم است. در صورت کم بود هم رنگ و طرح آن خیلی ملایم و طبیعی ست. اگر از توری در لباس استفاده شود جنس آن نرم و ساده است. برش و طرح لبه‌های آن خیلی نرم و ملایم است.

اشتغال زایی با درآمد بالا در حوزه مانتو

کد خبر: ۱۸۹٬۴۱۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha