۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۷
 مصونیت بالای امارات در برابر تهدیدات سایبری

 مصونیت بالای امارات در برابر تهدیدات سایبری

امارات متحده عربی از جمله کشورهایی شناخته شد که کمترین خطرات ناشی از نفوذهای الکترونیکی را در منطقه خاورمیانه و آفریقا را دارد.

به گزارش بازار، داده‌های اخیر کسپرسکی، شرکت بین‌المللی سیستم‌های امنیتی الکترونیک، نشان می‌دهد که امارات متحده عربی از جمله کشورهایی بود که کمترین خطرات ناشی از نفوذهای الکترونیکی را در منطقه خاورمیانه و آفریقا، چه برای دستگاه‌های متصل یا غیر متصل به اینترنت، را دارد.

داده‌های افشا شده توسط کسپرسکی در مجمع سالانه امنیت سایبری خاورمیانه، ترکیه و آفریقا که در پایان هفته گذشته در اردن برگزار شد، نشان می‌دهد که امارات متحده عربی کمترین تعداد تهدیدات الکترونیکی غیرمرتبط با اینترنت را در منطقه به ثبت رسانده است؛ که از طریق دستگاه‌های جانبی متصل مانند دستگاه‌های USB، SP، انواع دیسک‌ها یا اتصالات سیمی ساخته می‌شوند.

یوجین کسپرسکی، مدیر عامل شرکت می‌گوید: «دنیای امروز بسیار به هم وابسته است، که نیازمند بازنگری در نحوه پرداختن به مفهوم امنیت الکترونیکی است و نیاز به تغییر به سمت رویکردی قابل اعتمادتر که جایی برای خطا نداشته باشد، دارد.

وی افزود: «ما در حال توسعه محصولات مبتنی بر اصل (مصونیت الکترونیکی) هستیم که مبتنی بر محافظت در برابر تهدیدات دیجیتال است، زیرا واقعیت ثابت کرده است که اکثر حملاتی که سیستم‌های هدف قرار می‌دهند مبتنی بر (مصونیت الکترونیکی) به حملات غیر مؤثر تبدیل می‌شوند.»

کد خبر: ۱۸۹٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • دانیال نارمک IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
      0 0
      بلخره مردمش وخودش مسلمان.شاید ی وقت خطا کنه ولی کشورای همسایه هوای همو دارن.بر دشمن مسلمانان لعنت