۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
خرید اینترنتی ماگ حرارتی

خرید اینترنتی ماگ حرارتی

لیوان حرارتی از جدیدترین انواع مدل های ماگ است که دسته دار بوده و زمانی که نوشیدنی داغی داخل آن ریخته می شود گرمای حاصل باعث ظاهر شدن طرح روی آن می شود.

به گزارش بازار، لیوان حرارتی از جدیدترین انواع مدل های ماگ است که دسته دار بوده و زمانی که نوشیدنی داغی داخل آن ریخته می شود گرمای حاصل باعث ظاهر شدن طرح روی آن می شود. طرح های مختلفی می توان روی این لیوان ها پیاده سازی کرد و به عنوان کادو به مناسبت های مختلف به دوستان و عزیزان خود هدیه داد.

ماگ حرارتی چیست ؟

لیوان حرارتی جادویی یا ماگ حرارتی دارای یک پوشش خارجی است که با یک جوهر حساس به گرما پوشیده شده و در هوای معمولی محیط تماما به رنگ مشکی دیده می شود. زمانی که درون این لیوان مایع داغی ریخته شود طرحی که روی لیوان وجود دارد نمایان می گردد. این حالت به این دلیل اتفاق می افتد که جوهر روی سطح خارجی لیوان در اثر گرما بیرنگ میشود ولی مجدد با کم شدن حرارت مایع، سطح خارجی لیوان به رنگ مشکی درمی آید.

روی لیوان حرارتی می توان طرح های متنوعی مثل ماگ ماه تولد، ماگ دخترانه، ماگ با طراحی شب یلدا چاپ و پیاده سازی کرد. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه های اینترنتی نظیر فروشگاه ماگ حرارتی وجود دارند که خدمات مربوط به چاپ لیوان حرارتی را انجام می دهند.

ویژگی های ماگ حرارتی

جنس ماگ های حرارتی و پایه اصلی ساخت آن ها از سرامیک است و دارای عمر مفید طولانی هستند؛ همچنین این لیوان ها خاصیت جادویی همیشگی دارند. برای اینکه یک ماگ حرارتی بتواند عمر طولانی و مفیدی داشته باشد باید در نگهداری و استفاده آن ها دقت زیادی داشت. در صورتی که از ماگ حرارتی به درستی مواظبت نشود خیلی زود طرح اصلی لیوان آسیب می بیند و خاصیت جادویی خود را از دست می دهد. شستشوی نامناسب لیوان جادویی حرارتی باعث از بین رفتن طرح روی آن شده و این قابلیت جذاب را از آن می گیرد.

قیمت ماگ یا لیوان حرارتی

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2022/11/2-2-300x150.jpg

قیمت لیوان حرارتی جادویی به دلیل فناوری چاپی که در آن استفاده شده نسبت به بقیه انواع ماگ ها بالاتر است. افزایش قیمت ماگ حرارتی به  گنجایش و اندازه ماگ، ایجاد تغییرات در ظاهر آن و یا نوع طراحی دلخواه در آن بستگی دارد. سفارش ماگ حرارتی با تعداد زیاد از  عکس دلخواه می تواند گران تر باشد؛ ولی در صورتی که به دنبال خرید ماگ حرارتی ارزان هستید باید از سرامیکی بودن جنس لیوان حرارتی مطمئن شوید تا بتوانید برای مدت طولانی از این لیوان استفاده کنید.

راهنمای خرید ماگ حرارتی

برای اینکه بتوانید بهترین ماگ حرارتی را با طرح دلخواه خود سفارش و خریداری کنید باید چند نکته مهم را در مورد خرید لیوان حرارتی جادویی مدنظر قرار دهید.

  1. جنس ماگ حرارتی جادویی: بهترین جنس ماگ های حرارتی از سرامیک ساخته می شود و انواع پلیمری هم در بازار موجود میباشد که کیفیت کمی دارند؛ به همین دلیل هنگام خرید اینترنتی ماگ حرارتی یا خرید حضوری باید به جنس لیوان دقت کرد. سرامیک به سرعت گرما را از خود عبور می دهد ولی حرارت را زود از دست نمی دهد و طرح روی آن برای مدت طولانی دیده می شود.

۲.قیمت ماگ حرارتی: همان طور که گفته شد ماگ های حرارتی قیمت بیشتری در مقایسه با انواع دیگر ماگ دارند؛ علت این تفاوت قیمت لوکس تر بودن و جنس سرامیکی این لیوان است. برای خرید ماگ حرارتی ارزان  باید طرح روی لیوان و جنس آن را مدنظر داشته باشید؛ زیرا هر چه طرح پیچیده تر و طراحی آن سخت ترباشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

  1. گنجایش لیوان حرارتی: ماگ های حرارتی در اندازه های بزرگ تولید می شوند؛ زیرا باید روی آن ها طرح اجرا شود و باید فضای کافی روی سطح لیوان برای ظاهر شدن طرح باشد. از این رو هنگام سفارش ماگ حرارتی با عکس دلخواه باید دقت کنید که ماگ با سایز مناسب انتخاب کنید تا طرح روی آن کامل و شیک پیاده سازی شود.
  2. قابل شستشو بودن ماگ: از نکات مهم برای خرید ماگ حرارتی توجه به قابلیت شستشوی این لیوان ها است. قبل از خرید این نوع لیوان باید از فروشنده سوال کرد که آیا ماگ حرارتی را می توان با ماشین ظرفشویی و با مواد شوینده شستشو داد یا اینکه باید با آب ساده و با دست آن را شست.

جمع بندی

خرید اینترنتی ماگ حرارتی ارزان با سفارش طرح دلخواه از فروشگاه ماگ حرارتی عکسچاپ امکان پذیر است. این فروشگاه جذاب ترین طراح ها را به صورت سفارشی روی این لیوان های حرارتی جادویی چاپ می کند. یکی از جدیدترین طرح ها در چاپ لیوان حرارتی، چاپ بارکد بر روی ماگ سفارشی به صورت اختصاصی برای مشتری و با قابلیت صداگذاری آهنگ دلخواه است. در این طرح با ریخته شدن مایع داغ درون لیوان، طرح روی لیوان به همراه بارکد روی لیوان نمایان می شود که باید با کمک بارکد خوان گوشی آن را اسکن کنید تا صدایی از پیش ضبط شده پخش شود.

 

کد خبر: ۱۸۹٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • تکدو IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
      0 0
      عالی