۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
همکاری نکردن برخی دستگاه‌ها در صدور اسناد حدنگاری، از مصادیق ترک فعل است
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک:

همکاری نکردن برخی دستگاه‌ها در صدور اسناد حدنگاری، از مصادیق ترک فعل است

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: قطعاً مدیرانی که موجب تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی و سندهای بالادستی می شوند باید به مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو باشند.

به گزارش بازار، حسن بابایی در سفر به کرمان در دیدار با رئیس و اعضای شورای حفظ حقوق بیت المال این استان گفت: تأکید مقام معظم رهبری بر اجرای ۱۰۰ درصدی حدنگاری در کشور و مشخص شدن وضع هر متر از اراضی کشور با اجرای قانون مرتبط با آن یعنی قانون جامع حدنگار نوعی حکم حکومتی است و از مدیران و دستگاه‌های مرتبط با امر زمین انتظار می‌رود که به وظایف قانونی خود در این راستا با جدیت عمل و سازمان ثبت را در اجرای حدنگاری یاری کنند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تاکید کرد: قطعاً همکاری نکردن برخی از مدیران این دستگاه‌ها در صدور اسناد، یکی از مصادیق ترک فعل است و امیدواریم پرونده‌ای برای هیچ مدیری از این حیث تشکیل نشود ولی قطعاً مدیرانی که موجب تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی و سندهای بالادستی می شوند باید به مراجع نظارتی و قضایی پاسخگو باشند.

بابایی این را هم گفت که عدم جسارت در صدور اسناد اراضی کشاورزی به بهانه‌های مختلف و ایجاد کندی در روند صدور آن نه تنها هیچ کمکی به این اراضی نمی کند بلکه باعث ایجاد بسترهای تخلف و تعدی بیشتر می‌شود.

کد خبر: ۱۸۹٬۱۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha