۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
رشد ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات دوشنبه

رشد ۱۱۵۶ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات دوشنبه

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بدون احتساب معاملات سایپا توانست با رشد ۱۱۵۶ واحدی به کانال یک میلیون و ۴۴ هزار واحدی برسد.

به گزارش خبرنگار بازار، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز بدون احتساب معاملات سایپا توانست با رشد ۱۱۵۶ واحدی به کانال یک میلیون و ۴۴ هزار واحدی برسد، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز توانست ۰.۱۱ درصد رشد کرده و شاخص کل هم وزن ریزش ۰.۲۰ درصدی را تجربه کرد، شاخص آزاد شناور رشد ۰.۵۷ درصدی و شاخص بازار اول رشد ۱.۲۸ درصدی را تجربه کرده اند، شاخص بازار دوم نیز ۱.۶۶ درصد ریزش داشته است.

نمادهای فملی، شستا، کگل، وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشته و نمادهای فارس، تاپیکو و پارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس از خود بر جای گذاشتند، نمادهای وبملت، وبصادر، ومعادن، شپنا، فملی، وتجارت پربیننده های بورسی امروز بودند. ارزش معاملات در بورس به عدد ۱۰۶,۲۱۷.۱۷۵ میلیون ریال رسیده و ارزش معاملات در فرابورس نیز عدد ۴۵,۰۷۹.۱۸۴ میلیون ریال بود.

نمادهای ذوب، بجهرم، کگهر، مارون بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس را از خود بر جای گذاشته و نمادهای ذوب، سمگا، سبزوا، تبرک، ارفع، حریل، دی پربیننده ترین نمادهای فرابورسی امروز بودند.

در بخش سایر شاخص ها نیز ، شاخص کل فرابورس ریزش ۰.۶۶ درصدی داشته و شاخص صنعت هم ریزش ۰.۲۵ درصدی را تجربه کرد، شاخص ۳۰ شرکت بزرگ ۱.۲۳ درصد رشد داشته و شاخص ۵۰ شرکت فعالتر نیز ۰.۳۲ درصد صعودی بود. در پایان معاملات امروز ۱۲۹ نماد بورسی مثبت بوده و ۱۹۹ نماد در وضعیت قرمز قرار داشتند و ۳ نماد نیز بدون تغییر ماندند، در فرابورس نیز ۱۳۷ نماد مثبت، ۱۶۳ نماد منفی و ۹ نماد بدون تغییر ماندند.

کد خبر: ۱۸٬۹۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha