۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
توسعه تبادلات تجاری و همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه
رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه اعلام کرد

توسعه تبادلات تجاری و همکاری‌های دوجانبه بین ایران و روسیه

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه در بازدید از مجتمع بندری انزلی گفت: بسیار مشتاق هستیم که نمایشگاه مشترکی به منظور معرفی محصولات تولیدی و کالاهای تجاری تومسک روسیه در گیلان برگزار کنیم.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ماکسیم کاستارف؛ رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه در بازدید از زیرساخت ها و توانمندی های مجتمع بندری انزلی با تاکید بر همکاری های دو طرفه اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های بندرانزلی بسیار مشتاق هستیم که نمایشگاه مشترکی به منظور معرفی محصولات تولیدی و کالاهای تجاری استان تومسک روسیه در استان گیلان برگزار کنیم.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های حمل و نقل دریایی استان گیلان خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که تبادلات تجاری و همکاری های دوجانبه بین ایران و روسیه توسعه پیدا خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی و صنعت استان تومسک روسیه در مورد سرمایه گذاری های مشترک بین تومسک روسیه و بندرانزلی تصریح کرد: پیشنهادات خوبی در بازدید امروز در راستای سرمایه گذاری های مشترک مطرح شد و باید موضوعات مطروحه را به روسیه انتقال دهیم و فکر می کنم طرف روسی نیز مشتاق این مهم باشد.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، هفته گذشته نیز معاون وزیر راه‌ و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از جابجایی بخشی از تجارت خارجی روسیه از مسیر ایران با ظرفیت ترانزیتی ۵۰ میلیون تنی خبر داد.

کد خبر: ۱۸۸٬۸۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha