۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
سکه ۷ میلیون تومانی شد/دلار ۱۶۶۶۰ تومان

سکه ۷ میلیون تومانی شد/دلار ۱۶۶۶۰ تومان

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر از افزایش قیمت انواع سکه و طلا در بازار خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:امروز قیمت اونس با افزایش ۳ دلاری نسبت به روز گذشته به ۱۷۰۶ دلار رسید.

وی افزود: قیمت دلار در بازار آزاد نسبت به روزگذشته افزایش ۱۶۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۶ هزار و ۶۶۰ تومان رسید.

این فعال صنفی ادامه داد: افزایش قیمت دلار در بازار آزاد و بالا رفتن نرخ اونس در بازار جهانی موجب شده تا قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخلی نسبت به روزگذشته گرانتر شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تصریح کرد: امروز قیمت تمام سکه طرح قدیم همانند روز گذشته شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است اما قیمت تمام سکه طرح جدید با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل به هفت میلیون تومان رسید.

کشتی آرای خاطرنشان کرد: قیمت نیم سکه نیز با تجربه افزایش ۵۰ هزار تومانی به سه میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه نیز با افزایش ۱۲۰ هزار تومانی دو میلیون تومان شد.

وی اظهارکرد: امروز قیمت هر قطعه سکه یک گرمی یک میلیون تومان شد که نسبت به روز گذشته افزایش ۲۰هزار تومانی را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: قیمت هر مثقال طلا دو میلیون و ۹۱۳ هزار تومان شد که نسبت به روز قبل افزایش ۲۹ هزار تومانی را نشان می دهد.

این فعال صنفی تصریح کرد: قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به ۶۷۲ هزار و ۵۰۰ تومان رسید که نسبت به روز قبل افزایش شش هزار و ۷۰۰ تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۱۸٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha