۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
صدور ۳۰ هزار کد پیگیری برای دریافت تسهیلات مسکن غیر حضوری
مدیر امور اعتباری بانک مسکن اعلام کرد

صدور ۳۰ هزار کد پیگیری برای دریافت تسهیلات مسکن غیر حضوری

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به اینکه سالانه ۷۰۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات به شعب بانک مسکن مراجعه می کنند گفت: متقاضیان می توانند بدون مراجعه به این شعب تقاضای مزبور را انجام دهند.

خبرگزاری بازار-حسن علمداری مدیر امور اعتباری بانک مسکن در مصاحبه تلویزیونی با شبکه خبر با اشاره به اینکه سالانه ۷۰۰ هزار متقاضی دریافت تسهیلات داریم که به شعب بانک مسکن مراجعه می کنند گفت: شرایطی را فراهم کرده ایم که متقاضیان دریافت تسهیلات مسکن بدون مراجعه حضوری به شعب بانک مسکن تقاضای دریافت تسهیلات مسکن کنند.

وی با بیان اینکه این امکان به وجود آمده است که متقاضیان بتوانند به صورن غیر حضوری تقاضای دریافت تسهیلات مسکن داشته باشند ادامه داد: هر زمان که متقاضیان تسهیلات مسکن تقاضای خود را ثبت کنند به این متقاضیان کد پیگیری ارائه خواهد شد تا با آن کد مراحل تشکیل پرونده و مراحل تکمیل آنرا پیگیری کنند.

علمداری در پاسخ به این پرسش متقاضیان چگونه می توانند این درخواست خود را ثبت کنند اضافه کرد: در سامانه بانک مسکن بخشی را در نظر گرفته ایم که متقاضیان می توانند مراحل تشکیل پرونده و رصد پرونده خود را دنبال کنند و از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اشاره به این که متقاضیان می توانند مدارک خود را مثل فتوکپی کارت ملی و سند و پروانه ساخت برای دریافت تسهیلات خود را به همان بخشی که در نظر گرفته شده پس از اسکن ارسال کنند گفت: این اقدام با هدف کاهش زمان و صرفه جویی در وقت مردم و متقاضیان صورت گرفته است . هر چمد معتقد هستیم در این شرایط که تا حد ممکن باید رفت و آمدها را به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش دهیم این اقدام می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .

به گفته وی ، از زمانی که این برنامه اعلام شده و اجرایی شده است ۳۰ هزار کد پیگیری صادر شده امور اجرایی ۶ هزار نفر انجام شده است.

علمداری خاطر نشان کرد: فاز دوم این اقدام دریافت تسهیلات غیر حضوری در اواخر امسال اجرایی و راه اندازی خواهد شد که این برنامه می تواند با دریافت مجوز امضای دیجیتال دیگر نیازی برای ثبت امضا توسط مشتری نخواهد بود.

کد خبر: ۱۸٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha