۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
خدمت‌رسانی در وزارت نیرو با بهره‌مندی از تعالیم قرآنی
وزیر نیرو تاکید کرد

خدمت‌رسانی در وزارت نیرو با بهره‌مندی از تعالیم قرآنی

وزیر نیرو با تاکید بر خدمت‌رسانی در وزارت نیرو با بهره‌مندی از تعالیم قرآنی، گفت: توجه به قرآن و آموزه‌های قرآنی در شرایط موجود بهترین نسخه برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به ملت شریف ایران است.

به گزارش بازار، علی‌اکبر محرابیان در آیین اختتامیه مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو که صبح امروز جمعه در محل شرکت برق منطقه‌ای تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قرآنی و شهید متخصص کشور سید فریدالدین معصومی گفت: این شهید دانشمند با تلفیق تخصص در کنار تعهد افتخار بزرگ صنعت برق کشور و وزارت نیرو بود، این دانشمند و حافظ ۲۸ جزء قرآن کریم، با به‌کارگیری دانش در کنار تعهد مصداق متخصص متعهد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

محرابیان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از برگزیدگان این دوره از مسابقات قرآنی، با اشاره به حضور بیش از ۶۵۰۰ نفر در چهاردهمین دوره مسابقات سراسری قرآن وزارت نیرو ادامه داد: قرآن آمده است که نسخه مکتوب انسان کامل و معصوم را به ما معرفی کند، بی‌تردید توجه به این قله‌ها ما را به سعادت خواهد رساند؛ به هر اندازه که ما با قرآن مانوس‌تر باشیم، توجه خود را به این قله‌ها معطوف‌تر کرده‌ایم.

وزیر نیرو در ادامه سخنان خود در آیین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو اظهار داشت: قرآن تنها نسخه شفابخش برای هدایت و رستگاری انسان‌ها است، این کتاب آسمانی آمده است تا حق را بر باطل تمیز دهد. قرآن برای تمام لحظات زندگی بشر برنامه دارد.

وی یادآور شد: در آیات مختلف قرآن کریم از بشر خواسته می‌شود تا تدبر کند، این تدبر پاسخ سوالات انسان در عرصه زندگی است، به عبارت دیگر تدبر در قرآن ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند و دوری از آن و بی‌توجهی به مسائل فرهنگی- قرآنی ما را از مسیر مطلوب دور خواهد کرد.

لازم به توضیح است، این مراسم صبح امروز، با پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی آغاز شد و با تجلیل از عبدالرسول عبایی استاد پیشکسوت، حبیب قراگوزلو مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران، مسعود نوری قاری ممتاز وزارت نیرو و منتخبان این دوره از مسابقات پایان یافت.

‌چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو با هدف ترویج فرهنگ قرآن و انس بیشتر مردم با کتاب انسان‌ساز قرآن و الگو گرفتن برای تحقق سبک زندگی اسلامی، ویژه کارکنان، همسر همکاران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل کارکنان وزارت نیرو در پنج رشته‌ قرائت (تحقیق)، قرائت(ترتیل)، حفظ، تفسیر و تحقیق موضوعی برگزار شد.

کد خبر: ۱۸۸٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha